Projekt zrealizowany, więc czas, żeby pocieszył nowego właściciela.
Kompletne auto wyprawowe Toyota Hilux 2022, 2.8D, automat, przebieg 50 tys km, przygotowane przez nasz serwis. Całkowity koszt zrealizowanych modyfikacji wraz z robocizną to ok 65 tys pln. Nie jeżdżony w terenie, przygotowany typowo pod wyprawy. Serwis olejowy robiony co 10 tys km.
Podana cena dotyczy widocznego doposażonego. Na samochód wystawiamy fakturę VAT 23%. Cena netto 195 120 PLN, brutto 239 998 PLN.
Modyfikacje podwozia:
- pełne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia wysoko wytrzymałą farbą poliuretanową. Zabezpieczone zostały rama, wahacze, mosty oraz profile zamknięte.
- zamontowana aluminiowa osłona chłodnicy i silnika 6 mm Rival4x4 z otworami rewizyjnymi na wymianę oleju
- zmienione zawieszenie oraz podniesione auto o 2 cale. Zawieszenie australijskiej firmy Dobinsons, MRA z regulacją kompresji i odbicia poprawiającymi komfort jazdy zarówno po asfalcie, jaki i na szutrowych drogach. Kompletne zawieszenie to koszt ponad 14,5 tys pln plus montaż.
- wymiana opon na całoroczne AT BF Goodrich 32” 265/65. Osadzone na oryginalnych felgach. Dodane dystanse przód / tył 40 mm, większy rozstaw kół dodatkowo poprawił komfort jazdy i stabilność prowadzenia.
Modyfikacje nadwozia:
- dodane progi boczne, stalowe, montowane do ramy z uchwytami na hi-lift. Progi wyprofilowane tak, aby swobodnie na nich stanąć i wsiąść do samochodu. Zęby antypoślizgowe zapobiegają ślizganiu się nogi przy błocie czy śniegu, malowane proszkowo. Komplet to koszt 5200 pln
- w przedniej części dodana owiewka maski, oryginalna kupowana w Toyota Polska
- pod maską zainstalowany dodatkowy akumulator z wyprowadzą instalacją na pakę. Akumulator EXIDE EP600 wraz separatorem i bezpiecznikiem 120A, na pace 2 gniazda 12V
- na pace zainstalowana szuflada o nośności 500 kg i do 300 kg przy pełnym wysuwie. Wykonana z aluminium, co sprawia, że jest lekka i do tego odporna na korozję. Panele boczne oraz tylne pozwalają odpowiednio zorganizować przestrzeń, a sama platforma ułatwia sięganie rzeczy przewożonych na pace
- paka zamykana jest roletą Mountain Top Evo. Roleta manualna, idealnie sprawdza się również zimą (mechanizm się nie zacina). Dodatkowo zamontowane siłowniki wspomagania otwierania i zamykania klapy
- zabudowa paki w formie bed rack wysokiego, stal nierdzewna, stelaż montowany na burtach paki z dodatkowymi elementami modułowymi i namiotem dachowym Wild Land Desert Cruiser PRO 120
- lakier oryginalny, od nowości regularnie zabezpieczany woskiem twardym.
Wnętrze auta:
- zamawiana wraz z autem skórzana tapicerka, prawdziwa skóra wraz z podgrzewaniem foteli przód. Skórą wyłożone są również boki drzwi oraz podłokietnik.