Witam,
Sprzedaję swoją Toyotę Land Cruiser 120 2004 r. 3.0 D4D - automat, z polskiego salonu. Jest zarejestrowana na 5 osób (do samochodu jest załączony trzeci rząd siedzeń)
Wyposażenie najwyższe, jakie było dostępne w polskiej dystrybucji w 2004 roku. Od początku zamontowany był box TTE podnoszący moc o ok. 30 KM.
Jestem drugim właścicielem samochodu od września 2019 roku. W momencie zakupu przeze mnie samochód miał przebieg ok. 298000 km.
Samochód serwisowałem na bieżąco w serwisie Auto-Complex sp. z o.o w Nowym Targu (faktury do wglądu). Przegląd samochodu ważny do 13.04.2025 r. a ubezpieczenie do 12.05.2025 r.
Z rzeczy, które zostały zrobione w samochodzie, nie licząc przeglądów, wymiany podstawowych płynów i części eksploatacyjnych to między innymi:
2019 - wymiana rozrządu przy 298800 km;
-wymiana chłodnicy klimatyzacji;
-wymiana sworzni wahacza przód góra;
2020 - wymiana chłodnicy intercoolera;
- wymiana przewodów klimatyzacji;
- wymiana amortyzatorów regulowanych przód i tył komplet ( oryginalne kyaba)
2021- wymiana zaworów SCV ( oryginalne a nie chińskie);
2022-wymiana łączników stabilizatora tył obie strony;
2023-wymiana tarcz hamulcowych i klocków z przodu i z tyłu (z przodu nacinane tarcze DBA t2, z tyłu tarcze ATE);
- wymiana poduszek zawieszenia i kompresora TEMS ( wszystko oryginalne a nie chińskie);
2024 - wymiana łożyska piasty przód lewa strona;
- wymiana czujnika ABS lewy przód;
W samochodzie założone są całoroczne opony Cooper Discoverer AT3 4s w rozmiarze 265/70R17. Eksploatowane były warunkach zimowych Podhala i dają radę bez żadnego problemu. Myślę, że na spokojnie dadzą radę pojeździć jeszcze co najmniej jeden sezon.
Samochód był przez ze mnie garażowany. W samochodzie nie było palone.
Samochód jest w ciągłym użytkowaniu.Przebieg może nieznacznie wzrosnąć.
Moim zdaniem od strony mechanicznej samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
W samochodzie jak w każdej Toyocie LC 120 trzeba zrobić konserwację ramy i podwozia. Nie robiłem pseudokonserwacji podwozia w celu sprzedaży. Jest to 20-letnie auto, a Toyota z niewiadomych przyczyn nie stosuje ocynku blach w swoich samochodach. Jest to koszt, który trzeba brać pod uwagę przy zakupie.
Cena do negocjacji w granicach zdrowego rozsądku. Nie interesuje mnie zamiana.