(Dla oglądających na OLX: zapraszam na otomoto, gdzie znajduje się pełna galeria zdjęć)
- na sprzedaż moja Toyota Land Cruiser 150 z silnikiem 3.0 D4D i fabrycznym modułem zwiększającym moc, który gwarantuje osiągi na poziomie 204 km i 510 nm.
- Kilka słów o historii auta. Kupiłem je 5 maja bieżącego roku od pierwszego właściciela, który kupił je w salonie w Warszawie pod koniec 2010 roku. Od tego czasu samochód był regularnie serwisowany w ASO. Olej był zmieniany maksymalnie co 15 tysięcy kilometrów. Mój plan co do auta był prosty: miał zawieźć nas do ślubu i na podróż poślubną po Bałkanach. W obu przypadkach sprawdził się znakomicie.
- Przed zakupem tego egzemplarza obejrzałem także kilka innych, wiedziałem co wybieram. To była zdecydowanie najlepsza sztuka. Bezwypadkowa, nieużywana w terenie, zadbana, regularnie serwisowana, z ramą w bardzo dobrym stanie i nie mazaną na sztukę jakimś mazidłem, a do tego doskonale wyposażona. Po zakupie zadbałem o jej pełny serwis i polepszenie właściwości terenowych i tak w kilka miesięcy zainwestowałem ponad 30 tysięcy złotych, aby samochód służył przez kolejne lata. Wszystkie prace były wykonywane w ASO oraz w wyspecjalizowanym warsztacie Land Cruiser Service.
- W ciągu ostatnich trzech miesięcy (10-15 tysięcy kilometrów) Toyota przeszła:
- Wymianę zestawu rozrządu: pasek, rolki, napinacze, śruby, pompa wody, a także wymianę paska osprzętu
- Wymianę wszystkich płynów i filtrów, w tym m.in. olejów w mostach, w skrzyni biegów
- Lift zawieszenia o 2 cale wraz z konwersją z zawieszenia pneumatycznego na niezawodne sprężyny oraz australijskie amortyzatory Tough Dog - wszystko z wysokiej półki
- Wymianę wahaczy z przodu i z tyłu
- Serwis układu KDSS. Auto ma nową pompę KDSS, która kosztuje 10 tysięcy i zazwyczaj przy przebiegu 200+ tysięcy wymaga wymiany - więc nowy właściciel ma to z głowy :)
- Wymianę klocków hamulcowych z przodu i serwis zacisków
- Montaż dystansów ore4x4
- Montaż nowych opon terenowych marki Kumho - 265/70/18 a więc prawie 33 cale :)
Na pewno o czymś zapomniałem, ale wymieniłem i zadbałem o wszystko, co tego wymagało - tak, aby auto było gotowe do długich podróży. Nas niezawodnie i wygodnie dowiozło do Grecji i z powrotem. Oczywiście na wszystkie prace w aucie jest gwarancja i posiadam wszelkie faktury, papiery itp :)
- Kilka słów o wyposażeniu Toyoty. Wyjechała z salonu w pełnej możliwej wtedy konfiguracji: jasna, skórzana tapicerka, drewno, lodówka w podłokietniku (lodówka, a nie klimatyzowany schowek), ekran dla tylnego rzędu siedzeń, kamery z przodu, tyłu i w lusterku bocznym, radar, czujniki parkowania, aktywny tempomat, fabryczny powerboost, hak THULE, pełne orurowanie steeler, gniazdko 220v w bagażniku, blokada centralnego dyferencjału, reduktor, DAC - asystent zjazdu ze wzniesień, system KDSS, który poprawia właściwości w terenie, a jednocześnie sprawia, że auto po asfalcie prowadzi się jak normalna osobówka, elektryczna regulacja foteli oraz kierownicy, system nagłośnienia JBL Synthesis, zmieniarkę CD, Bluetooth, nawigację na całą Europę i wiele więcej.
- Land Cruiser, to wygodne, bezpieczne i świetnie wyposażone auto, które jednocześnie ma rewelacyjne możliwości terenowe. W moich rękach wykonała wszystko co dla niej przewidziałem. Teraz będzie służyć przez lata nowemu nabywcy.
____________________________
Zapraszam do kontaktu. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i doślę dodatkowe zdjęcia jeśli będzie taka potrzeba.
- Dla zdecydowanego kupca dorzucam zimowe opony i oryginalne toyotowskie poprzeczki dachowe dedykowane do tego auta (kosztowały ok. 1000 zł i zostały użyte na jeden wyjazd).
- PS. W ciągu kilku godzin można przywrócić auto do standardowej konfiguracji - usunąć lift zawieszenia i przywrócić pneumatykę - zachowałem wszystkie części.
Pozdrawiam.