Sprzedamy Toyotę Land Cruiser 120
Historia
Rok produkcji 2005 - samochód sprzedany w salonie w Austrii. Auto sprowadzone do Polski w 2011 roku, jako bezwypadkowe. Samochód kupiłem w marcu 2021 roku z przebiegiem 249 000 km ; jestem jego 4-tym właścicielem. Auto zarówno u mnie jaki i u poprzedniego właściciela było garażowane. Oryginalny lakier, jak również powłoka ramy.
Opis
Samochód użytkowałem głównie, jako środek transportu na rodzinne wyjazdy poza miasto. Ponadto służył mi, podczas budowy domu letniskowego w miejscu do którego nie można dotrzeć "cywilnym" samochodem.
Auto nie upalane w ternie; 3 razy było z nami "rajdach pieczątkowych.
Krótko po zakupie wykonany lift zawieszenia na markowym zestawie Lovells.
Koszt wymiany oraz podzespołów ok 16 tys. zł.
Wymiany dokonał warsztat Karłowicz 4x4.
W samochodzie wymieniałem komplet olejów oraz filtrów co 30 tys.
Dodatkowo po każdym sezonie wymiana olejów w mostach.
Podstawowe informacje o naprawach oraz wymianach istotniejszych podzespołów;
Maj 2023
- wymiana rozrządu z pompą wody;
- krzyżak wału napędowego;
- chłodnica wody;
- rolki napinacza
Marzec 2024
- zestaw półoś prawa
Auto nie wymaga wkładu finansowego. Kolejny właściciel powinien jednak zaplanować wymianę lub regenerację maglownicy, wymianę chłodnicy oraz podstawowe prace konserwacyjne lakieru. Samochód posiada typowe dla tego modelu ogniska korozji w okolicach mocowania tylnej tablicy rejestracyjnej oraz tylnych nadproży. Stan ramy polecam sprawdzić w dowolnym autoryzowanym serwisie Toyoty lub innym renomowanych warsztacie specjalizującym się w tym samochodach. Ja podczas wyboru samochodu, kierowałem się tym kryterium, jako jednym z głównych podczas oceny różnych egzemplarzy.
Na jesieni zeszłego roku wymieniłem opony na nowe Geolander-y typu AT.
Samochód sprzedaję, nie interesuje mnie zamian.
Nie planują również sprzedaży poprzez komis.
Auto dla pasjonatów marki lub tych, którzy planują rozpocząć swoją przygodę z off-road-em od, jednego z najbardziej niezawodnych samochodów.