Witam Serdecznie,
posiadam na sprzedaż Toyotę L.C.150, rok produkcji 2012, pierwsza rej. 03.2013r. Do Polski została sprowadzona w 2018 r z Hiszpanii i została profesjonalnie zabezpieczona rama/ podwozie. Do dnia dzisiejszego nie ma najmniejszej korozji, pod zabezpieczeniem jest malowanie fabryczne.
W moim posiadaniu od 05.2021 r z przebiegiem 150 000 km i nastąpiły zmiany:
- zamontowane zostało zawieszenie podwyższające auto 2 cale, amortyzatory bilstein b8.
- 25 mm dystanse kół
- wymiana tulei wahaczy przednich na poliuretanowe, dzięki nim auto prowadzi się precyzyjnie
- wymieniony nastawnik reduktora na nowy oryginał
- nowe kompletne sprzęgło
- zamontowana została wyciągarka Escape Evo z płytą dedykowaną do tego modelu
- postojowe ogrzewanie (suche)
- zabudowa bagażnika oraz stolik od Lasoty (polecam - super wykonanie) działa do dnia dzisiejszego jak nowa
- zmieniona mapa, wzrost mocy około 30 %
- lampa dalekosiężna ledowa na przedni zderzak od Osram
- nowe hamulce obie osie, tarcze i klocki brembo.
Do tego roku tylko wymiana filtrów i oleju co 10 000 km, bez żadnych awarii.
W czerwcu 2023, ze względu że auto służy mi na dalekie wyprawy, profilaktycznie wykonane zostały prace:
- regeneracja przekładni kierowniczej w The Best Zabielski Ww, wymiana końcówek kierowniczych, geometria kół
- wymienione wszystkie wtryskiwacze na nowe (Denso - pierwszy montaż)
- nowy kompletny rozrząd
- pięć nowych opon A/T z homologacją zima/lato Yokohama Geolander 265/70/17 (jeden rozmiar większe niż fabryczne).
- osłony podwozia
Powyższe modernizacje w Toyocie przyczyniły się nie tylko do poprawy zdolności terenowych ale także znacznie poprawił się komfort jazdy.
Polecam osobom którzy lubią podróżować, zwłaszcza tam gdzie inni nie mogą dojechać. Jest to wersja idealna na dalekie wyjazdy po bezdrożach:
- srebrny kolor, auto nie nagrzewa się, mało widoczne rysy po gałęziach
- siedzenia welurowe, są wygodniejsze od skórzanych i mniej nagrzewają sie
- manualna skrzynia biegów, mimo awarii zawsze na jakimś biegu wrócimy, nie musimy wozić zapasowego rozrusznika, prądu zabraknie większe możliwości uruchomienia.
- zawieszenie bez pneumatyki, nie ma ryzyka: rozszczelnienia dość rozbudowanego układu; awarii kompresora
- norma spalin Euro 5
Auto w doskonałej kondycji, bez wycieków , czyste pachnące, będzie służyło jeszcze przez wiele lat bez żadnych nakładów pieniężnych.
Pod warstwą zabezpieczenia, podwozie cale w oryginalnej farbie(ostatnie zdjęcie)
Cena nie zawiera namiotu, nawigacji i markizy, natomiast przy niedużej negocjacji przy zakupie, dorzucę aluminiowy bagażnik dachowy :)
Zapraszam na jazdę próbną.