Jestem użytkownikiem od 10 lat. Drugi właściciel, zakup z Polskiego salonu.
Generalnie, można powiedzieć, że samochód nie tyrał w terenie. Ciągnął przyczepe około 10 razy. Przygotowany do podróży z namiotem na dachu, dla własnego użytku, a w związku z tym, poczyniłem mocne inwestycje:
- przy 390 tys - wymiana obu TURBIN na nowe (PEZAL Gdańsk) - 28 tys zł - są faktury
- przy 400 tys - kapitalny remonta silnika (TOYO Serwis) - 55 tyz zł - są faktury
- przy 400 tys - wymiana wtrysków -(TOYO Serwis) - 8 tys zł - są faktury
- przy 400 tys - zrobiona pneumatyka - 8 tys -są faktury
- przy 400 tys - wymiana oleju w skrzyni biegów, reduktozre, mostach (AUTO-MAT-Ravenol 75W90) - 5 tys zł - są faktury
- 06.2024 - kompleksowa renowacja alufelg (CNF) - 1900 zł - są faktury
- Niemal nowe opony Yokohama – 5500 zł – jest FV
- Po dużym serwisie: wymienione klocki hamulcowe, płyn hamulcowy oraz chłodniczy jak i wspomaganiu układu kierowniczego oraz 06.2024 po przejechanych 300 oraz 1000 km - olej w silniku, jak i wiele innych.
Rama - w bardzo dobrej kondycji, z nalotem, nie robiłem jej tylko zabezpieczyłem w 2021 r.
Koszt całkowity wszystkich powyższych inwestycji, wyniósł mnie około: 110/115 tys zł. Na wszystko są faktury. Nie będę chciał wchodzić w dyskusje, typu: "czy to prawda, czy to się panu opłacało". Nie, nie opłacało. Samochód był przygotowywany dla mnie, na kolejne dziesięć lat eksploatacji, ale okoliczności powoduja, że zdecydowałem się na jego sprzedaż. Osoba, która nabędzie samochód, otrzyma legendarną V8 LC200, przygotowaną do eksploatacji na długie lata w cenie pieniędzy, które w nią włożyłem. Silnik po remoncie, pracuje genialnienim - cichy, doskonała dynamika i moc.
Samochodem zrobiłem po Europie, z namiotem na dachu, ponad 200 tys km. Świetne spalanie, komfort, legendarny model. W ciągłej eksploatacji.
ZAMIANA- Interesuje mnie również zamiana na CAMPERA PÓŁINTEGRA, MAX 5 LETNIM, DO 7 METRÓW DŁUGOŚCI. MOJA DOPŁATA DO WYSOKOŚCI 200 TYS ZŁ PLUS WARTOSC SPRZEDAWANEGO SAMOCHODU.
Nie interesuje mnie współpraca z autohandlami chyba że w przypadku campera.
Po wszystkie szczegóły techniczne, będę kierował do mojego mechanika - TOYO-SERWIS w Wejherowie - specjalisty od Toyota LC a w szczególności V8.