Po 7 latach na sprzedaż trafia mój projekt czyli MR2 TypeR = MR2 po swapie na franka K24/K20. Auto, które od momentu ukończenia budowy w 2019 roku regularnie pojawia się na imprezach typy Time Attack / zlotach i nadal jest konkurencyjne w swoich klasach - jednocześnie może być typowym daily - jest kompletne, ma wszelkie plastiki, nadkola, felgi w normalnych rozmiarach, opony z homologacją, wycieraczki itd.
Dla osoby, która chce mieć uniwersalne auto (czyli tak jak ja) rewelacja Dla osoby, która chce wygrywać wszytko gdzie pojedzie - wystarczy wyciąć troche blachy, usunąć wnętrze czyli zejść około 150kg do tego slick i auto powinno wygrywać wszystko ;-) Dla osoby, która che mieć po prostu fajne, ładne cabrio - zrobić pare wizualnych detali i po prostu sie cieszyć
Sprzedaje ponieważ czas na zmiany i żeby pójść dalej, musze zrobić na chwilę krok wstecz ;-) Cena: 68.000 PLN Kontakt: jarusnet@jarusnet.pl / tel.
Dokładka specyfikacja auta: Silnik: blok + tłoki K24A3 + konwersja pompy oleju K20A2 + miska oleju K20A2 + przykręcane przegrody miski z klapkami Osadzenie silnika: łapy Innovative + wkładki poliuretanowe Strongflex Głowica: K20Z4 (FN2) + porting home made + wałki JDM K20A + nowe prowadnice i zawory Supertech + wszystkie OEM uszczelniacze i uszczelki Dolot: kolektor ssący RRC + przepustnica Skunk2 Pro 74mm + dolot 3" custom zakończony stożkiem AEM Chłodzenie: gruba chłodnica wody Mishimoto + dodatkowy wentylator na chłodnicy wody + chłodnica oleju Setrab + wentylator + podstawka z termostatem Mocal Układ wydechowy: kolektor wydechowy 4-2-1 custom 2.75” + custom tłumik końcowy Paliwo: wtryski z RDX 440ccm +pompa paliwa Deatschewerks 255lph Skrzynia biegów : z poliftowego Civic TypeR EP3 NPQ3 + przełożenie główne z FN2 (5,06) + szpera mFactory + długa 6'tla z Accord 7gen + przeguby wewnętrzne z EP3 + custom półosie Lewarek: custom linki skrzyni biegów + custom lewarek i mechanizm sterujący Zawieszenie: wszystkie sworznie, drążki, końcówki, wahacze itp. nowe OEM Toyota + grube stabilizatory Whiteline + gwint Yellow Dynamic Pro ze sprężynami przód 5KG i tył 7KG + przednia górna rozpórka OEM TRD + tylna rozpórka 4 punktowa Ultra Racing Hamulce: seryjne zaciski z tarczami 282mm, klocki Mintex 1155, przewody w oplocie HEL, Motul RBF600 ECU: EMU Classic + moduł Bluetooth Wskaźniki: SPA Design (EGT, doładowanie, Voltomierz, temperatura wody, temperatura oleju, ciśnienie oleju) Środek: kierownica Momo 35cm + naba Momo + fotel kubełkowy Sparco REV + pasy szelkowe Sparco 4 punktowe 3" Body kit: rocznik 2003 model = poliftowa + przednia + tylna dokładka + progi (TRD style) + tylny spoiler TRD Style + OEM hardtop Felgi / opony: Japan Racing JR3 15x7" + Dunlop Direzza D03G
Moc: 268HP / 257Nm
0-100km/h 4.3 - 4.8 zależnie od warunków drogowych i opony 1/4 mili: 12.888 (Japfest 2019 Legnica lotnisko) Tor łódź: 1:00:xxx Silesia Ring: 1:55:xxx Tor Poznań: 1:49:073
Więcej informacji na: https://jarusnet.pl/mr2
PS Szyba wymieniona = jest nówka, nowe OC na cały rok :)
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.