Toyota MR2 1.8 VVT-i - 2
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 3
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 4
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 5
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 6
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 7
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 8
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 9
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 10
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 11
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 12
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 13
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 14
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 15
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 16
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 17
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 18
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 19
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 20
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 21
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 22
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 23
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 24
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 25
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 26
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 27
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 28
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 29
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 30
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 31
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 32
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 33

1 / 34

Film na YouTube
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 2
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 3
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 4
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 5
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 6
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 7
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 8
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 9
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 10
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 11
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 12
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 13
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 14
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 15
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 16
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 17
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 18
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 19
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 20
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 21
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 22
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 23
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 24
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 25
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 26
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 27
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 28
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 29
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 30
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 31
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 32
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 33

Najważniejsze

Przebieg

205 230 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 794 cm3

Moc

140 KM

Opis

Po 7 latach na sprzedaż trafia mój projekt czyli MR2 TypeR = MR2 po swapie na franka K24/K20. Auto, które od momentu ukończenia budowy w 2019 roku regularnie pojawia się na imprezach typy Time Attack / zlotach i nadal jest konkurencyjne w swoich klasach - jednocześnie może być typowym daily - jest kompletne, ma wszelkie plastiki, nadkola, felgi w normalnych rozmiarach, opony z homologacją, wycieraczki itd.

Dla osoby, która chce mieć uniwersalne auto (czyli tak jak ja) rewelacja
Dla osoby, która chce wygrywać wszytko gdzie pojedzie - wystarczy wyciąć troche blachy, usunąć wnętrze czyli zejść około 150kg do tego slick i auto powinno wygrywać wszystko ;-)
Dla osoby, która che mieć po prostu fajne, ładne cabrio - zrobić pare wizualnych detali i po prostu sie cieszyć

Sprzedaje ponieważ czas na zmiany i żeby pójść dalej, musze zrobić na chwilę krok wstecz ;-)
Cena: 68.000 PLN
Kontakt: jarusnet@jarusnet.pl / tel.

Dokładka specyfikacja auta:
Silnik: blok + tłoki K24A3 + konwersja pompy oleju K20A2 + miska oleju K20A2 + przykręcane przegrody miski z klapkami
Osadzenie silnika: łapy Innovative + wkładki poliuretanowe Strongflex
Głowica: K20Z4 (FN2) + porting home made + wałki JDM K20A + nowe prowadnice i zawory Supertech + wszystkie OEM uszczelniacze i uszczelki
Dolot: kolektor ssący RRC + przepustnica Skunk2 Pro 74mm + dolot 3" custom zakończony stożkiem AEM
Chłodzenie: gruba chłodnica wody Mishimoto + dodatkowy wentylator na chłodnicy wody + chłodnica oleju Setrab + wentylator + podstawka z termostatem Mocal
Układ wydechowy: kolektor wydechowy 4-2-1 custom 2.75” + custom tłumik końcowy
Paliwo: wtryski z RDX 440ccm +pompa paliwa Deatschewerks 255lph
Skrzynia biegów : z poliftowego Civic TypeR EP3 NPQ3 + przełożenie główne z FN2 (5,06) + szpera mFactory + długa 6'tla z Accord 7gen + przeguby wewnętrzne z EP3 + custom półosie
Lewarek: custom linki skrzyni biegów + custom lewarek i mechanizm sterujący
Zawieszenie: wszystkie sworznie, drążki, końcówki, wahacze itp. nowe OEM Toyota + grube stabilizatory Whiteline + gwint Yellow Dynamic Pro ze sprężynami przód 5KG i tył 7KG + przednia górna rozpórka OEM TRD + tylna rozpórka 4 punktowa Ultra Racing
Hamulce: seryjne zaciski z tarczami 282mm, klocki Mintex 1155, przewody w oplocie HEL, Motul RBF600
ECU: EMU Classic + moduł Bluetooth
Wskaźniki: SPA Design (EGT, doładowanie, Voltomierz, temperatura wody, temperatura oleju, ciśnienie oleju)
Środek: kierownica Momo 35cm + naba Momo + fotel kubełkowy Sparco REV + pasy szelkowe Sparco 4 punktowe 3"
Body kit: rocznik 2003 model = poliftowa + przednia + tylna dokładka + progi (TRD style) + tylny spoiler TRD Style + OEM hardtop
Felgi / opony: Japan Racing JR3 15x7" + Dunlop Direzza D03G

Moc: 268HP / 257Nm

0-100km/h 4.3 - 4.8 zależnie od warunków drogowych i opony
1/4 mili: 12.888 (Japfest 2019 Legnica lotnisko)
Tor łódź: 1:00:xxx
Silesia Ring: 1:55:xxx
Tor Poznań: 1:49:073

Więcej informacji na: https://jarusnet.pl/mr2

PS Szyba wymieniona = jest nówka, nowe OC na cały rok :)

 

15 grudnia 2024 10:21

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2003

Model pojazdu

MR2

Wersja

1.8 VVT-i

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Kolor

Biały

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

51000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jarek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Ostrzeszów, ostrzeszowski, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store