Na sprzedaż Toyota MR2 z 2000 r. sprowadzona z Włoch
Jestem drugim właścicielem w kraju i posiadam auto od 2016 roku.
Auto w specyfikacji track-day'owej
W 2018 r. auto otrzymało swap silnika wraz ze skrzynią biegów ze stajni Szeszkin Motorsport, zbudowany od podstaw na nowych częściach.
Specyfikacja:
Silnik: 2ZZ-GE swap z Toyoty Corolli T-sport, wałki Pipercams stage 1, wał korbowy odchudzany dynamicznie wraz z kołem pasowym, odchudzone koło zamachowe 4,6 kg(OEM), panewki korbowodowe ACL, układ korbowo-tłokowy wyważony do 0,1KG, zawory MWR Racing, tytanowe talerzyki zaworów, porting głowicy i kolektorów, nowa pompa oleju, rozwiercona przepustnica, chłodnica oleju, podstawka pod filtr z temostatem i czujnikiem temperatury oleju, świece NGK Iridium, stożek wyprowadzony pod wlot powietrza z osłoną od strony silnika, wydech Magnaflow 2,5" decat, skrzynia C64 z Corolli TS, szpera OEM, przełożenie 6 biegu - 0,725
Zawieszenie: KW V3 z regulacją dobicia i odbicia, stabilizatory TTE przód/tył, poliuretany Energy Suspension, camber bolty Powerflex -2,5 stopnia, breastplate
Elektronika: Ecumaster EMU Classic + bluetooth, strojenie Mac.pl, zegar temperatury oleju analogowy, ciśnienie oleju, AFR, temp wody, datalogging po bluetooth z aplikacją Realdash, odcięcie 8400 rpm
Hamulce: Przód tarcze ATE/klocki ATE (2023), tył tarcze + klocki TRW (2024), przewody w oplocie HEL
Koła: OZ Ultraleggera 15/7" opony: tył 225/45 Federal 595, przód 205/50 Federal 595, drugi komplet kół zimowych z oponami 195/50
Wnętrze: fotele kubełkowe Sparco Evo VTR (2 sztuki), pasy 4-punktowe RRS, kierownica OMP, brak poduszek powietrznych, rollbar SSG,
Przebieg aktualny 122200, w momencie kupienia 105000, swap przy 112000
Ubezpieczenie do 2025, badania techniczne do 2025
Lokalizacja : Warszawa - Ursynów
Zapraszam