Auto od nowości i pierwszej rejestracji w rodzinie, służyło i służy przede wszystkim do krótkich dojazdów. Cały czas jest używane, nie ma przestojów. Nie ma co ukrywać, że wizualnie wymaga nieco pracy. Technicznie działa bez zarzutu i przy odpowiednim zadbaniu posłuży jeszcze wiele lat.
Przez pierwsze 10 lat serwisowane w ASO, potem w zaufanym warsztacie specjalizującym się w Toyotach. Idealne jako taxi, Uber, Bolt, itp.
Historia pojazdu:
Silnik w bardzo dobrym stanie, bardzo niski przebieg (124 300km)
Bardzo niskie spalanie (5-7L/100km)
Przegląd rejestracyjny ważny do 19.07.2025, dodatkowo auto po stłuczce (zbita lampa, szczegóły niżej) miało zatrzymany dowód rejestracyjny i 12.12.2024 przeszło dodatkowy przegląd powypadkowy
Samochód w wysokim wariancie wyposażenia, posiada:
- dodatkowe ukryte zabezpieczenie (immobilizer)
- możliwość otwierania drzwi przyciskiem na klamce/wkładając rękę w klamkę - bez używania przycisku pilota
- kamerę cofania z dodatkowymi liniami skrętu kół (obecnie Toyota oferuje to udogodnienie tylko w wariancie executive)
- system parkowania automatycznego, który w tamtych czasach był absolutną nowością
- elektrycznie otwierane wszystkie szyby
- elektrycznie regulowanie lusterka
- system pokładowy Toyoty z firmowym GPS (w miastach działa doskonale, mapy autostrad czy dróg ekspresowych w Polsce powstałych w ostatnich latach mogą nie być aktualne)
- gniazdo AUX (mini jack)
- poduszki powietrzne
- tempomat
- wspomaganie kierownicy
- kierownica z przyciskami sterowania (radio, temperatura, itp.)
Akumulator główny wymieniony w marcu 2024
Wszystkie wycieraczki wymienione na nowe Valeo we wrześniu 2024
Klimatyzacja napełniona, ozonowanie, wymiana filtra w czerwcu 2024
Wymiana oleju i przegląd w czerwcu 2024
Klocki i tarcze wymienione w czerwcu 2023
Łożysko prawego przedniego hamulca wymienione w czerwcu 2023
Opony przednie Nexen całoroczne założone w kwietniu 2024
Opony tylne Michelin CrossClimate+ całoroczne założone w 2020
Większość żarówek wymieniona w ciągu ostatniego półrocza
Obtarte i lekko wgniecione prawe tylne drzwi
Obtarty i lekko wgnieciony lewy przedni zderzak
Delikatne obtarcia/rysy w kilku innych miejscach
Auto miało drobną stłuczkę (z winy innego kierowcy), po której stłuczona i wymieniona została tylna lewa lampa (na zamiennik) oraz uszkodzona klapa bagażnika (po naprawie zamyka się bez zarzutu) i pękł (po czym został sklejony i zabezpieczony taśmą) tylny zderzak. Docelowo zderzak należałoby wymienić.
W 2020 z auta ukradziono oryginalny katalizator, wstawiony zamiennik. W związku z tą sytuacją czasem zapala się lampka check engine, błąd można zresetować komputerem. W 2024 ponownie próbowano ukraść katalizator (nieskutecznie) - złodzieje zrobili nacięcie, które zostało zaspawane.
Akumulatory hybrydowe słabe, potencjalnie do wymiany
Zbieżność kół do lekkiej poprawy
Egzemplarze z tego rocznika o podobnym przebiegu i w niemal idealnym stanie sprzedają się za 27 000 - 33 000 zł. Biorąc pod uwagę wymienione wyżej rzeczy do zrobienia/wymiany oraz ich szacunkowy koszt potwierdzony z warsztatem obniżam cenę do według mnie adekwatnej, biorąc pod uwagę stan auta. W przypadku zdecydowanych osób możliwa delikatna negocjacja w granicach rozsądku.
Sprzedaż tylko na fakturę VAT 23%, płatność przelewem.
W ogłoszeniu umieściłem wszystko, co wiem na temat auta i starałem się opisać je jak najbardziej rzetelnie.
W razie zainteresowania zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej.