Poliftowa RAV4, w moim posiadaniu od 1,5 roku. Auto miało zostać na dłużej wiec dość dużo doinwestowane. Przez ten czas zrobiłem:
- Serwis, Olej, Filtry, Świece
- Uszczelnienie pompy wspomagania
- Wymiana butli LPG na nową, filtry od gazu
- Ledowe żarówki
- Klocki przód, okładziny i sprężynki tył, gumy stabilizatora
- Wymiana pasków osprzętu i wspomagania
- Rozrząd
- Nowe opony terenowe AT - Roadcruza RA1100 225/70R16 101 T
- Nowe sprzęgło
- Wymiana 5 biegu (wada fabryczna) na nowy z ASO (1500zł)
- Wymiana obu uszczelniaczy pół osi
- Poduszka dyfra
- Nowe Amortyzatory tył
- Wymiana parownika LPG
- Bagażnik Bazowy + Kosz dachowy
- Metalowa Płyta podwozia offroad
- Naprawa przewodu od wspomagania,
- Końcówka dróżka kierowniczego,
- ustawienie zbieżności
- Nowy tłumik środkowy, końcowy
- Skórzana kierownica z Celiki
- Nowe sprężyny przód
oraz parę innych mniejszych rzeczy
Minusy:
- końcówki podłużnic zgnite (z tyłu auta)
- wgniecenie na tylnej klapie
Auto używane na co dzień, często robi trasy, w teren pojechałem nim tylko raz. Do obejrzenia w Warszawie na Stegnach.