Toyota Supra - 1
Toyota Supra - 2
Toyota Supra - 3
Toyota Supra - 4
Toyota Supra - 5
Toyota Supra - 6
Toyota Supra - 7
Toyota Supra - 8
Toyota Supra - 9
Toyota Supra - 10
Toyota Supra - 11
Toyota Supra - 12
Toyota Supra - 13
Toyota Supra - 14
Toyota Supra - 15
Toyota Supra - 16
Toyota Supra - 17
Toyota Supra - 18
Toyota Supra - 19
Toyota Supra - 20
Toyota Supra - 21
Toyota Supra - 22
Toyota Supra - 23
Toyota Supra - 24
Toyota Supra - 25
Toyota Supra - 26
Toyota Supra - 27
Toyota Supra - 28
Toyota Supra - 29
Toyota Supra - 30
Toyota Supra - 31
Toyota Supra - 32
Toyota Supra - 33
Toyota Supra - 34
Toyota Supra - 35
Toyota Supra - 36
Toyota Supra - 37

1 / 38

Toyota Supra - 1
Toyota Supra - 2
Toyota Supra - 3
Toyota Supra - 4
Toyota Supra - 5
Toyota Supra - 6
Toyota Supra - 7
Toyota Supra - 8
Toyota Supra - 9
Toyota Supra - 10
Toyota Supra - 11
Toyota Supra - 12
Toyota Supra - 13
Toyota Supra - 14
Toyota Supra - 15
Toyota Supra - 16
Toyota Supra - 17
Toyota Supra - 18
Toyota Supra - 19
Toyota Supra - 20
Toyota Supra - 21
Toyota Supra - 22
Toyota Supra - 23
Toyota Supra - 24
Toyota Supra - 25
Toyota Supra - 26
Toyota Supra - 27
Toyota Supra - 28
Toyota Supra - 29
Toyota Supra - 30
Toyota Supra - 31
Toyota Supra - 32
Toyota Supra - 33
Toyota Supra - 34
Toyota Supra - 35
Toyota Supra - 36
Toyota Supra - 37

Najważniejsze

Przebieg

173 200 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Moc

400 KM

Opis

*To oczywiście nie jest Supra, tylko model Aristo, którego nie ma w bazie OtoMoto*


Sprzedam Toyotę Aristo V300 Vertex Edition z 1998 roku. Jest to Japońska siostra Lexusa GS drugiej generacji. Jednak to co sprawia, że jest tak unikalnym autem jest jej legendarny silnik - podwójnie doładowany 2JZ w wariancie GTE. Aristo obok Supry, to jedyny model, który dostał ten silnik seryjnie.


Auto kupione w Holandii, jestem jego drugim użytkownikiem w EU (trzecim właścicielem bo pierwszym był importer JDM’ów z Rotterdamu).


Do Europy przypłynęła 3 lata temu.


Przebieg: 173200 km

Silnik: 2JZ-GTE z lekkimi modyfikacjami wykonanymi przez CBS Racing z Schijndel (NL).

Rozrząd był wymieniony po przypłynięciu do Europy (przebieg w tamtym momencie ~ 150k km).

Aristo ma świeżo wymieniony olej (po wymianie zrobiłem może z 200 km)

Auto jest dostosowane do ruchu prawostronnego (Lampy przód z poliftowego Lexusa GS z ksenonami, lampy tył też z polifta)


Modyfikacje:


- 3-calowy, przelotowy wydech Whifbitz (oryginalny katalizator i midpipe też mam)

- Fuel Cut Defender od HKS

- Speed Limit Defender type 2 od HKS (sciągniety ogranicznik prędkości)

- Pompa paliwa DeatschWerks (340l/h)

- Duży stożkowy filtr powietrza

- Dolot Blitz Apexi z blowoffem

- pojedynczy tlumik Megan Racing

- przy jednym barze doładowania wypluwała 360 km, a teraz boost jest podniesiony do 1.2 bara co powinno dać 400/420 KM.

- strojony na seryjnym komputerze

- skrzynia biegów seryjna

- zestaw Hardrace ARS (usunięty system ARS - tylna oś skrętna)

- pompa hamulcowa z poliftowej Aristo

- swap przednich hamulców z Lexusa LS400 (czterotłoczkowe zaciski)


Dodatki:


- Gwint Tein Advance Z z regulacją wysokości i twardości

- Felgi SSR Vienna LM9 19"

- oryginalne owiewki na szyby Toyoty

- dokładka przedniego zderzaka TTE (replika)

- przyciemnione boczne kierunki

- rozpórka przednich kielichów Cusco

- przyciemnione tylne szyby


Wyposażenie

- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja

- tempomat

- welurowa tapicerka

- system audio JBL

- elektrycznie regulowane fotele z przodu (bez pamięci)

- czterobiegowy automat z manualnym trybem


Dla konkretnych osób mogę powysyłać więcej filmów i zdjęć.


Jak widać, auto jest zarejestrowane na białych tablicach (co zajęło trochę czasu), ma ubezpieczenie i ważny przegląd.


Aristo nie ma żadnych ognisk korozji na karoserii czy podwoziu. Nie ma żadnych wycieków, zawieszenie jest zwarte i pracuje tak jak należy. Prowadzi się znakomicie jak na swoją masę, a układ kierowniczy (który jest trochę bardziej bezpośredni niż w Lexusie GS) nie ma luzów.


Cena: 73000 do negocjacji.


Mogę sprzedać na seryjnych felgach 17" z ostatnich zdję, wtedy cena będzie nieco nizsza.

 

9 marca 2025 17:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

Supra

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1998

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

73000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartosz Białoń

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store