Supra w limitowanej na 2022 rok wersji A91-CF ( Carbon Fiber) - tylko 600 sztuk.
- przedni splitter z włókna węglowego i większe canardy
- progi z włókna węglowego.
- tylne canardy z włókna węglowego
- spojler na klapie z włónkna węglwego
- wnętrze z czerwono-czarnym motywem w całej kabinie wykończonej alcantarą i skórą
Zestaw tych dodatków jest niedostępny na rynku wtórnym co czyni Suprę w wersji CF bardzo rzadko spotykanym samochodem - zdecydowanie wyróżniającym się na tle innych wersji supry mkV .
Wyposażenie wnętrza pełne poza head up ( wszystkie CF były tak skonfigurowane ). Także mamy w pełni regulowane i pompowane fotele, nagłośnienie JBL, podświetlane klamki etc.
Moc fabrycznie 382KM - silnik B58 w najmocniejszej wersji - dostępny w suprach po lifcie dopiero od 2021r. Obecnie w zależności od paliwa 460-530 KM - komputer został odblokowany ( FEMTO Finland ) oraz wgrane są mapy MHD+ z możliwością zmiany nawet w trakcie jazdy.
Modyfikacje wraz z wymianą downpipe zostały wykonane przy przebiegu 21.000 km - posiadam jeszcze oczywiście seryjny DP)
Zawieszenie Eibach Pro kit + dystanse 15mm.
Odblaski w zderzakach wersja CLEAR LED .
Samochód sprowadziłem z USA z lekkim uszkodzeniem w okolicy tylnego lewego błotnika, który został naprawiony - posiadam zdjęcia z naprawy przed lakierowaniem (udostępnię osobom zainteresowanym) . Żadna poduszka nie była otwarta .
Tylne lampy wymienione na nowe oryginalne Toyota z pomarańczowymi kierunkowskazami, a reszta przekodowana na Europe wraz z aktualnymi mapami.
Auto praktycznie jak nowe w niespotykanej ( niedostępnej w Europie ) wersji. Świetnie wygląda, jeździ i brzmi ( wersja USA bez filtra GPF montowanego w Europie ma dużo lepszy wydech ).
Poniżej link do opisu wersji A91-CF na stronie Toyoty:
https://pressroom.toyota.com/toyota-launches-exclusive-gr-supra-a91-cf-edition/
Odpowiadając na liczenie pytania - sprzedaję, ponieważ chcę zmienić na 911 (997/991) także ewentualna zamiana tylko na takie auto.