Tacoma w Polsce od 04.2022 zarejestrowana.
Silnik 3,5 V6, 278 KM - nie można takiego wybrać dodając ogłoszenie.
Napęd 4x4 dołączany ręcznie.
Od kiedy w moich rękach, była serwisowana w serwisie autoryzowanym.
Po zakupie wykonałem duży przegląd, który objął między innymi:
- wymiana olejów, filtrów - dalej co 15 tys. km
- wymiana świec
- wymiana płynu wspomagania
- wymiana płynu chłodniczego
- wykonana europejska instalacja haka
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych
- wymiana okładzin hamulcowych z tyłu
- konserwacja ramy i podwozia.
- nowe felgi 18" (oryginale 15" cali ciągle gdzieś mam) + opony Cooper Discoverer A/T
Auto nie miało żadnych istotnych niedomagań, ale pakiet startowy mu się należał i od tego czasu wymaga jedynie bieżących serwisów.
Auto jeździło w USA, później było użytkowane przez amerykańskiego żołnierza stacjonującego w Niemczech i stamtąd trafiło do Polski.
Jak większość aut z USA, miało uszkodzenia - dotyczyły boków auta i elementów, które daje się wymienić lub naprawić bezinwazyjnie. Mam kilka fotek z momentu zakupu auta przez importera oraz raporty CarFax i CarVertical.
Auto sprzedawane przez firmę na FV marża. Mogę rozważyć zamianę na większego pick-upa - tym razem już z V8 i raczej również japońskiego.