Dzień dobry,
Przedmiotem ogłoszenia jest Toyota Aristo, samochód który oryginalnie nie występował na rynku Europejskim. Kierownica z prawej strony. Auto oczywiście jest zarejestrowane w Polsce i posiada białe tablice. Po sprowadzeniu do Polski z Japonii, pierwszy właściciel od ponad 6 lat.
Silnik to oryginalny 2JZ-GTE, który występował seryjnie m.in. w Toyocie Suprze MK4.
Modyfikacje mechaniczne przeprowadzone przez firmę DM Customs w Pyskowicach:
- Pełna odbudowa silnika w sezonie 2024: nowe panewki Clevite, fabrycznie nowe korbowody i tłoki OEM 2JZ-GTE, obróbka głowicy, śruby korbowodów + śruby głowicy ARP, nowa uszczelka głowicy OEM Toyota, nowy rozrząd
- Turbina oryginalna Garrett GT35
- Customowy kolektor wydechowy baran
- Zawór wastegate Precision
- Regulator paliwa Turbosmart
- Wtryski paliwa Siemens 850cc
- Wydajniejsza pompa paliwa Deatschwersk DW 300
- Elektroniczna przepustnica Audi (działający oryginalny tempomat)
- Powiększona chłodnica oleju 24 rzędy
- Wydech: DP 3” + pozostała część wydechu 3”, aktywny układ wydechowy – klapy sterowane z pilota
- Elektronika: Komputer EcuMaster Black + Customowa Wiązka silnika + Tablet z parametrami pracy silnika
- Skrzynia biegów automatyczna 8HP70 + Adapter Sprzęgła PMC + sterownik TCU Turbolamik + wirtualne sprzęgło + zmiana biegów przy kierownicy
- Strojenie M.Klasa Motorsport
- Moc: 540KM/660NM (wykres do wglądu dla zainteresowanych)
Ponadto:
- Zawieszenie Gwintowane BC Racing z pełną regulacją wysokości i twardości
- Hamulce Przód: Tarcze Lexus ISF 360mm + Zacisk Z18 6-tłoków
- Felgi Weds Kranze Bazreia 19” 10,5J przód i tył
No i pewnie sporo innych rzeczy, które dosłownie ciężko zapamiętać i spisać, jeśli chodzi o modyfikacje.
Wyposażenie seryjne: Klimatyzacja, Skórzane i elektrycznie regulowane fotele wraz z podgrzewaniem, Elektryczna Kolumna Kierownicy, Tempomat, elektryczne i podgrzewane lusterka, elektryczne szyby, centralny zamek, itd.
Na dzień dzisiejszy samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego zarówno mechanicznie, jak i wizualnie. Podczas budowy nie było mowy o oszczędzeniu i zostały wykorzystane tylko i wyłącznie markowe części aftermarketowe, tak by całość była maksymalnie bez awaryjna i taka właśnie jest.
Pomimo dużej mocy i rewelacyjnych osiągów Toyotą można wybrać się nawet nad morze, bez obaw o jakiekolwiek problemy i jak najbardziej nadaje się do jazdy „daily” - jest to zwyczajnie cywilny i bardzo szybki samochód, który mając ponad 500 koni spokojnie objeżdża sporo Emek, AMG i innych nowszych sprzętów. ;)
Na chwilę obecną Aristo jest w ciągłej eksploatacji, posiada ważny przegląd techniczny oraz ubezpieczenie OC. Zdecydowanych kupujących serdecznie zapraszam na oględziny i jazdę próbną (na lewym fotelu ;) ) w Pyskowicach koło Gliwic. Na wszystkie pytania odpowiem chętnie pod numerem telefonu podanym w ogłoszeniu. Cena podana w ogłoszeniu jest do negocjacji. W razie dodatkowych pytań, zachęcam do kontaktu i pozdrawiam!