Sprzedaję Toyotę Yaris II (P9), rocznik 2007, w najwyższej możliwej wersji wyposażenia: SOL + lakier metalik - wyposażenie: ABS + EBD + BA, boczne poduszki powietrzne, przednie poduszki kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne (przód i tył), poduszka kolanowa kierowcy, dzielona (60/40), składana oraz przesuwana tylna kanapa, elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne oraz szyby przednie, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, klimatyzacja manualna, komputer pokładowy, lakierowane lusterka boczne i klamki zewnętrzne oraz zderzaki, radio RDS + CD + MP3 + WMA + 6 głośników, regulacja nachylenia oparcia tylnej kanapy, skórzana kierownica ze sterowaniem radiem, wspomaganie kierownicy, zamek centralny sterowany pilotem. Dodatkowo, samochód ma dołożony oryginalny system głośnomówiący Bluetooth - do podłączenia telefonu - widoczne na zdjęciach: kontroler przy kierownicy + mikrofon przy lampce sufitowej.
Auto ma aktualnie niecałe 193 000 km przebiegu, był kupiony w Gdańsku 2,5 roku temu. Od tamtej pory przejechane niecałe 23 000 km - połowa po mieście, połowa w trasie - regularne wyjazdy do Olsztyna do rodziny. Od zakupu 3x wymieniany olej i filtry - ostatnio w lipcu przy przebiegu 192000. Wraz z ostatnią wymianą oleju i filtrów, zrobione także zaciski tylnych hamulców i nowa linka hamulca ręcznego. W trakcie użytkowania auta od 2021 wymienione zostały także wkłady lusterek (jedno słuczone przez wandala, drugie przez pirata parkingowego) - oba zakupione wkłady są podgrzewane i działają.
Od razu po zakupie w 2021 poza przeglądem olejowym i filtrami robione były następujące rzeczy:
- wymieniona szyba przednia - była pęknięta i mocno porysowna - teraz, nadal wyglada jak nowa, wszystko szczelne jak należy - 650zł
- zakupione nowe (z 42 tygodnia 2021r) opony wielosezonowe GOODYEAR VECTOR4SEASONS (https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-vector-4seasons-g2-175-70-r14-84-t#Wyświetl numer) - 1500zł
- wymiana wysłużonych el. zawieszenia - ~400zł
Ostatni przegląd przy przebiegu 191 388 km ważny do 09.05.2025. Ubezpieczenie opłacone do 04.03.2025 - OC z Assistance do 400km, a także wysoką kwotą NNW (50000zł). Auto do wakacji było w ciągłej, codziennej eksploatacji - trafiła nam się po prostu nowsza Toyota z pewnego źródła, którą zdecydowaliśmy się kupić, stąd pożegnanie z Yariską. Samochód sprawdzał nam się przez te 2,5 roku świetnie, bez problemów a do tego bardzo mało pali (rekord w trasie 180km - 4,3l/100km!), w korkach w mieście do 6l/100km.
Żeby nie było tak kolorowo - jak inne Toyoty w tym wieku i ta boryka się z pojawiającą się rdzą. Do tego ma kilka obcierek, a niektóre z nich ujawniły ślady szpachli, więc z pewnością miała jakąś historię stłuczkową. Nie było to raczej nic wielkiego, bo ani w historii pojazdu nie ma o tym słowa, ani sam samochód na to nie wskazuje - auto jeździ prosto, silnik działa dobrze, ładnie wkręca się na obroty gdy turbina wchodzi do akcji. Starałem się uchwycić mankamenty auta na zdjęciach, nie zamierzam niczego ukrywać. W ostatnim miesiącu zostały też wykoanane akcje serwisowe w autoryzowanym serwisie Toyota Carter Chodzeń - dotyczące głównie poduszek powietrznych (których jest dużo w tym aucie), czy luzu na pedale gazu i sterownika elektrycznych szyb. Na desce świeci się kontrolka check engine - sprawdziłem, to błąd EGR, czyli kwalifikuje się on do czyszczenia, wymiany, lub jeżdżenia i obserwowania... Samochód kupiłem z 1 kluczykiem, nie potrzebowaliśmy drugiego, nowy właściciel może go bez problemu dorobić.
Samochód do obejrzenia i przetestowania na Karczemkach, w tygodniu w godzinach - po wcześniejszym umówieniu - zapraszam do kontaktu.