Auto jest tanie i niezawodne (spalanie ok 5,5 l/100 km).
Sprowadzany z Niemiec, pierwszy właściciel w Polsce, drugi w ogóle. Regularnie serwisowana, do regulacji hamulec ręczny – linka czasami nie łapie. Ostatnio serwisowane hamulce tylne (bębnowe) i tylny amortyzator (wymiana), faktury do wglądu. OC + AC do 2025-06-13, przegląd ważny do czerwca 2025.
Zimowe opony w dobrym stanie (jeszcze 1 sezon na pewno) + komplet letni (koła + opony) GRATIS
Standardowe wyposażenie – poduszki powietrzne, system ABS, radio, wyposażenie dodatkowe – klimatyzacja, czujniki parkowania z tyłu, centralny zamek (2 kluczyki w komplecie – zapasowy nie jest automatyczny)
Drobne zarysowania na tylnym błotniku, lekkie wgniecenie tablicy przedniej (ale nie maski), minimalna rdza pod lakierem przy tylnym lewym kole oraz na progu kierowcy (wielkości 5 zł).
Tapicerka materiałowa, bez dziur, normalne ślady użytkowania.
Kilka lat temu lekka wgniotka na prawym tyle, ale cały element blachy był wtedy wymieniony z ubezpieczenia w warsztacie (żadnego klepania i poprawek „u szwagra”)
Płaczę, jak sprzedaję, bo zmieniłam na większe auto (dalekie dojazdy do pracy) i niestety nie mam komu jej zostawić.
Mówiąc wprost: lejesz paliwo i jedziesz. Silnik to słynne D-4D, z łańcuchem rozrządu zamiast pasa (praktycznie nie psujący się). Do mechanika jeździła z powodu okresowych wymian, bo nie jest to najmłodsze auto, ale powtarzających się problemów nie robi, jak niektóre auta.
Z ważnych rzeczy do sprawdzenia: hamulec ręczny, który czasem nie łapie, to jest kwestia wyregulowania linki i klimatyzacja – była serwisowana i nabijana w lecie 2024, ale ostatnio przestała chłodzić. Z drobiazgów: przy zamykaniu auta nie mruga lewy migacz, chociaż normalnie pracuje (sygnalizuje skręt). W zasadzie tyle