Toyota z polskiego salonu, od nowości w rodzinie, w moich rękach od 2022 r. Na bieżąco serwisowana, na wszystkie naprawy mam dokumenty. Wymiany eksploatacyjne (filtry, olej, nabicie i odgrzybianie klimatyzacji) wykonywane były regularnie co roku, ostatnio pod koniec 2023 r.
Ostatnie naprawy:
- wymiana rury wlewu paliwa (2024)
- wymiana przewodów hamulcowych, tłumika (2023)
- remont silnika (2022)
- wymiana sondy lambda (2021)
Badanie techniczne ważne do 8.12.2024 r.
OC ważne do 24.05.2025 r.
PLUSY:
- silnik działa bez zarzutu, odpala za każdym razem, nie szarpie, przyspiesza jak nowy, w tej cenie takich ze świecą szukać
- ekonomiczny - niskie spalanie (koło 6l w cyklu mieszanym), tanie i łatwo dostępne części zamienne, w żadnym warsztacie nie jest zagadką
- działająca, regularnie serwisowana klimatyzacja
- radio i głośniki działają bez zarzutu, czytnik płyt CD się zacina
- mimo małego rozmiaru jest pojemny, 4 osoby jadą w komforcie, a w razie potrzeby można też przetransportować większe gabaryty (regularnie wożę deskę surfingową, snowboardową, raz nawet przysłużył mi się do przeprowadzki)
- dorzucam komplet opon zimowych
Skoro tyle plusów to skąd ta cena? Czas na MINUSY:
- RDZA - korozja w tylnej części podwozia, dziura w mocowaniu belki (na zdjęciu), blacharz znalazł jeszcze jedną przerdzewiałą blachę w podwoziu, w sumie wycenił naprawę na 1500 zł
- korozja jest też na karoserii, dokładnie na nadkolach (jedno nadkole było zabezpieczone) i na słupku, wszystko jest na zdjęciach
- maska była wymieniana po wgnieceniu przez cofający samochód
- na zderzakach są obcierki parkingowe zamaskowane lakierem
- porysowana obudowa lewego lusterka (urwali mi lusterko i kupiłem z porysowaną obudową)
Samochód do obejrzenia w Warszawie na Ochocie po wcześniejszym uzgodnieniu.
Cena do rozsądnej negocjacji.