Dzień dobry. Od 2020 roku jestem drugim właścicielem użytkującym to auto, które zakupiłem jako używane w polskim salonie, który je serwisował w okresie gwarancji , następnie przejął.
Jak widać, przy jego konfiguracji postawiłem na niezawodność i zdolność do różnorakich, ciężkich zadań, także w ciężkim terenie. Miałem takie zamierzenia, ale nigdy nie doszły one do skutku.
Jako trzecie auto w rodzinie, przez 4 lata przejechało jedynie 27 000 kilometrów (dokumentacja serwisowa), co czyni go u nas zbędnym.
Nie posiada rzeczy zbędnych do pracy (nie ma co się psuć), za to wyposażony w to, co do pracy przydatne:
- stały napęd 4x4 4Motion + blokada tylnego mostu oraz funkcja Off-road
- asystent zjazdu
- wyciągarka,
- zabudowa hardtop,
- hak,
- osłony zabezpieczające przed porysowaniem (łatwy demontaż, jeśli nie przypadną do gustu)
- świetne opony BFGoodrich All Terrain na teren (którego auto nigdy nie widziało)
- Bridgestone Blizzak opony zimowe - użytkowane 3 m-ce
- opony letnie - 2 sezony
- maty offroadowe przeciw błotne – akurat błota auto nie widziało, co widać na zdjęciach
- stały napęd 4x4 4Motion + blokada tylnego mostu oraz funkcja Off-road
- płyta ochronna spodu auta
- czujniki tył
- poszerzone dystansami
Przez cały okres użytkowania ubezpieczałem auto w OC/AC, nigdy nie korzystając z polis – bezkolizyjnie i bez żadnych usterek.
Przed miesiącem auto miało przegląd – bez uwag/żadnych problemów w dającej się przewidzieć perspektywie.
Każdego roku wiosną auto oddawane na serwis, z przekrojowym przeglądem, olejami, filtrami płynami, etc.
2016 rok produkcji- pierwsza rejestracja 12/12/2016r.
Salon Polska
Przebieg potwierdzony przeglądami, fakturami, etc.
Ewentualna zamiana z moją dopłatą do F-150, Forda Rangera Raptora i innych amerykańców
Mogę sprzedać na fakturę Vat, jednak doliczyć wtedy do ceny należy 23 %