Sprzedaję bardzo zadbany, LIMITOWANY egzemplarz, faktura VAT23% (kupiec nie płaci podatku 2%, czyli w kieszeni zostaje 3100 zł), pierwszy faktyczny właściciel (auto miałem przez 4 lata w leasingu VW a potem je wykupiłem - niestety rejestr CEPiK widzi to jako drugi właściciel), ATUTY:
- bardzo bogato wyposażona limitowana wersja R-Line Edition (to szary lakier „Mondstein” oraz czarny dach, listwy, grill, felgi 20 calowe w czarnym połysku), powstało tylko 250 szt na Europę - nie były gdzie indziej oferowane, czyli 250 szt na cały świat
- fabryczne opony Pirelli P Zero samouszczelniające z niskim przebiegiem 14000km, aktualnie już założone do auta dlatego przebieg będzie rósł (przez pierwsze 4 lata miałem założony wielosezon Vredestein)
- na zapasie pełnowymiarowe koło 20 calowe, takie samo jak na aucie czyli mamy 5 takich samych kół letnich
- dodaję komplet prawie nowych KÓŁ zimowych w czarnej feldze w połysku aby nie zaburzać wyglądu limitowanej wersji, koszt zakupu w roku 2024 za 7730 zł (felga 19 cali, opona Bridgestone Blizzak LM005, przebieg kół 4300km, jedna zima, już zdjęte z auta)
- dodaję dwie oryginalne VW belki dachowe (użyte 2-3 razy) bez bagażników rowerowych ze zdjęcia, dach był zabezpieczony na styku folią, brak śladu użytkowania na aucie, koszt zakupu w 2022 roku za 1360 zł
- auto z częstymi wymianami oleju silnikowego (przy przebiegach – po dotarciu 7530km, 18185km, 27882km, 44552km, 60592km), posiadam dokumentację z każdym wydatkiem na serwis, części, itp.
- samochód od początku ma nałożony na lakier ochronę w postaci powłoki ceramicznej Genesis (w dn. 20.3.2025 została uzupełniona powłoka z gwarancją 1 roku do kolejnego serwisu)
- oklejony foliami: słupki B, na progach, na tylnym zderzaku w narożnikach przy kołach oraz przy otworze bagażnika tzw. „Parapet”
- wszystkie szyby fabryczne oraz wszystkie elementy metalowej karoserii w stanie fabrycznym, do sprawdzenia miernikiem do lakieru
- auto garażowane w ciepłej i suchej hali garażowej
- fotele ze skóry naturalnej Nappa dla R-Line Edition, stan idealny
- fotel kierowcy z regulacją podparcia ud oraz z ułatwieniem wsiadania, czyli fotel przy wysiadaniu odjeżdża automatycznie do tyłu a gdy wsiadamy i odpalimy auto fotel wraca do pozycji do jazdy; pamięć ustawień fotela kierowcy i lusterek dla 2 kierowców
- 2 przednie fotele ergoComfort w pełnej elektryce, podgrzewane, masaż u kierowcy
- 2 tylne zewnętrzne fotele podgrzewane
- dodatkowy pakiet wygłuszający, czyli podwójne szyby oraz specjalna mata wygłuszająca na podwoziu i we wnętrzu, to robi różnice przy jeździe na autostradzie i szybkich trasach
- szyba przednia odbijająca promienie podczerwone (środek auta latem się nie nagrzewa) a zimą ogrzewana od środka bezprzewodowo (odmrażanie)
- elektryczna klapa bagażnika, ciekawe dodatkowe zamykanie, naciskasz drugi guzik i np. łapiesz torby w bagażniku i gdy odejdziesz klapa się automatycznie zamknie po odejściu; otwieranie ruchem nogi
- bez ramkowe drzwi
- czarna podsufitka
- wyświetlacz przezierny Head-up Display, przydatny na trasach szybkiego ruchu
- kamery 360 stopni, przy cofaniu prawe lusterko może się obniżać
- ładowarka z indukcyjnym ładowaniem (pomieści nawet bardzo duży telefon taki jak Samsung S23 Ultra)
- automatyczne włączanie świateł mijania podczas zmierzchu oraz ciekawsze, gdy zaczyna padać deszcz
- tempomat ACC automatyczny na miasto i trasę współpracuje z nawigacją VW Discover PRO, czyli automatycznie zwalnia i przyspiesza w zakręcie, na rondzie, itp.
- sportowe zawieszenie z adaptacyjną regulacją DCC ( sport, normal, komfort, po indywidualne ustawienia)
- solidny automat DSG, 7 biegów do przodu, kod skrzyni UBA – DQ381 tzw. mokra
- oświetlenie przednie automatyczne tzw. wczesny Matrix, podczas jazdy wycina strefy jadąc za samochodami lub z na przeciwka, czyli cały czas trzyma światła drogowe i wyciętymi strefami aby nie oślepiać innych
- mocne nagłośnienie z subwooferm DYNAUDIO Confidence
- dynamiczne tylne kierunkowskazy
- wyjeżdżanie ze ślepego (np. inne auta zasłaniają) miejsca parkingowego to asystent posiada radar i informuje o zbliżających się pojazdach w ruchu poprzecznym
- automatyczne parkowanie równoległe i prostopadłe, tyłem i przodem, po obu stronach jezdni, naprawdę działa i przydaje się przy tak dużym aucie
- ciekawostka, jedziesz np. na autostradzie i przyśniesz/zemdlejesz i puścisz kierownicę to asystent zacznie piszczeć, potem potrząśnie, a jak nie zareagujesz to włączy awaryjne i zjedzie do prawej strony jezdni i zatrzyma się oraz wezwie pomoc przez system SOS
- dywaniki welurowe VW i gumowe VW, gumowa mata bagażnika REZAW-PLAST
Posiadam i przekazuję z autem CAŁĄ HISTORIĘ SERWISOWA z 5 lat w wersji papierowej.
W miesiącach styczeń-marzec 2025 roku, zostały przeprowadzone wymagane prace, koszt całkowity =3200 zł:
- serwis klimatyzacji z pełną dezynfekcją za pomocą ozonowania oraz nowy filtr kabinowy przeciw pyłkowy (koszt 440 zł wg załączonej faktury w dokumentacji serwisowej do wydania z pojazdem)
- serwis w VW ASO Plichta, pełny olejowy, nowe świece, itd. (koszt 1560 zł wg załączonej faktury w dokumentacji serwisowej do wydania z pojazdem)
- serwis/uzupełnienie powłoki ceramicznej na karoserii (koszt 1200 zł wg załączonej faktury w dokumentacji serwisowej do wydania z pojazdem)
Nowemu nabywcy zostaje tylko wymiana wycieraczek na szybę przednią.
Szczegółowe wyposażenie katalogowe (na zdjęciach) wersji R-Line Edition STANDARDOWEGO oraz DODATKOWEGO; gdzie standardowe wyposażenie wersji limitowanej robi różnicę i jest bardzo bogate, dodatkowe wyposażenie dodane do auta będzie oznaczone X.
Jeśli oglądasz tą ofertę na OLX.PL, to przejdź na OTOMOT.PL, tam zobaczysz 40 zdjęć samochodu.