Auto z polskiego salonu, jestem drugim właścicielem (formalnie właścicieli było więcej w bazach danych, z uwagi na leasing pojazdu).
Auto w bardzo dobrym stanie, na bieżąco serwisowane. Świeżo po wymianie oleju w silniku, oraz elementów tylnego zawieszenia.
W moim posiadaniu od 2021 roku, od tego momentu przejechane ponad 30tkm, wymiana oleju maksymalnie co 10tkm.
Poza olejami, rokrocznie przy nadejściu wiosny nowe filtry powietrza, serwis klimy. Dodatkowo przy 160tkm olej w DSG (wcześniej przy 100tkm), plus bieżące naprawy w tym roku potwierdzone fakturami na kwotę niespełna 9 tys zł.
Auto ma zmodyfikowaną mapę silnika, potwierdzoną wydrukami z hamowni. W chwili obecnej legitymuje się mocą 250KM/350Nm czyli wartościami, które są bezpieczne dla DSG (DQ250), w które auto jest wyposażone.
Sam silnik ma oznaczenie CCZA, czyli już wersja poprawiona, bez wady olejowej. Napęd rozrządu realizowany jest przez łańcuch.
Poza tym wyposażenie niemal kompletne, z ciekawszych rzeczy:
-bezkluczykowy dostęp
-szklany szeroki szyberdach
-audio z subwooferem od Fendera (jest łączność bluetooth, włącznie z odtwarzaniem muzyki)
-ambientowe oświetlenie wnętrza w 4 kolorach do wyboru
-światła do jazdy dziennej oraz biksenony.
-climatronic dwustrefowy
-tempomat
-hill holder
Auto ma opony całoroczne Yokohama z 2022 roku w bardzo dobrym stanie.
Karoseria co pół roku zabezpieczana twardym woskiem Fusso.
Do auta dwa sprawne kluczyki, dowód rejestracyjny, karta pojazdu, OC na cały rok, przegląd do kwietnia 2025.
Auto jest w bardzo dobrym stanie, w pełni sprawne, świetnie się prezentuje i daje dużo frajdy z jazdy. Osiągi auta są więcej niż zadowalające, a przy rozsądnym obchodzeniem się z pedałem gazu spalanie jest na więcej niż akceptowalnym poziomie. Na co dzień auto parkowane w ogrzewanym garażu. Właściciele niepalący.
Posiadam faktury z wszystkich poważniejszych wizyt w serwisie, dla zainteresowanych podeślę zdjęcia do wglądu, lub też chętnie opowiem o tym, co w aucie było serwisowane/naprawiane w trakcie eksploatacji.
Cena adekwatna do stanu pojazdu i jego pochodzenia.
Chcesz tańszego Garbusa? Jest tego sporo w ogłoszeniach Beetla przywiezionego zza oceanu, w których sprzedawca nie poda Ci nawet VINu.
Zainteresowanych zachęcam do kontaktu telefonicznego, jeśli nie odbieram to na pewno oddzwonię.
Rozważę zamianę na Forestera XT (SJ), z pewną historią serwisową z dopłatą z mojej strony.