VW Caravelle w rzadkiej wersji USA (charakterystyczny wysunięty zderzak i 2 kapitańskie fotele w II rzędzie, zamiast kanapy). Lampy są europejskie.
NOWY ZBIORNIK LPG (jeszcze 9 lat), nowy akumulator, nowy rozdzielacz siły hamowania i przewody hamulc. tył, nowy reduktor LPG).
Nie będę sciemniał, ze stan perfekcyjny, bo zawsze się coś znajdzie. Ale technicznie i optycznie jest w stanie naprawdę niezłym i zapewniam, że taniej nie znajdziesz T4 w takim stanie z LPG.
Full ocynk, blacha w doskonałym stanie - dla sceptyków, pas pomalowany na czarno nie zakrywa żadnej rdzy, któś po prostu miał taką fantazję; Nadkola plastikowe są oryginalne i też pod nimi nie ma rdzy). Jest nawet ABS, pełna elektryka, wyciszone wnętrze, klima, nawiewy na tył, druga nagrzewnica, głośniki, podgrzewana tylna szyba, podświetlane lusterka w osłonach, podgrzewany fotel pasażera (chyba, bo jest jakiś kabel), etc. I wszystko działa, oprocz tylnej wycieraczki: elektryczne lusterka, centralny zamek (z kluczyka, można dorobić pilot), itp. Wnętrze czyste, zadbane, ładnie utrzymane, beż żadnych uzkodzeń (gdzieniegdzie fotele i tapicerka lekko prztarte). 7 miejsc siedzących (zarejestrowany na 8). Piękne alu-felgi 17" z dobrymi oponami. Zawieszenie również w super stanie, autem się płynie. Osiąga spokojnie 160 km/h.
Auto ma skrzynię manualną oraz w zeszłym roku wymieniony silnik, w idealnym stanie, z niskim przebiegiem (podobno ok.150 tys.km, z gwarancją od firmy sprowadzającej silniki z aut powypadkowych ze Szwajcarii). O wszystkie naprawy można wypytać p.Jabłońskiego z serwisu VW w Łodzi. Na karoserii parę rys i wgniotek, raczej normalna sprawa w aucie zabytkowym za niewygórowaną kwotę. Wszystko na zdjęciach. Z rzeczy, które nie działają, to jedynie tylna wycieraczka, chyba klima (nie sprawdzana, możliwe, ze po napełnieniu zadziała). Jeżeli ktoś się czegoś dopatrzy - za wszystko opuszczę cenę.
Dorzucam kilka nowych części! Felgi zostawiłem czarne, ale fajniej by wyglądały w kolorze auta.
Cena jest adekwatna do stanu, ponieważ jest to naprawdę rzadki, kolekcjonerski egzemplarz w ocynku (spokojnie przejdzie rejestracja na zabytek), w tak dobrym stanie blacharskim i mechanicznym, z zadbanym, niezniszczonym wnętrzem oraz idealnym silnikiem. Rozważę rozsądną negocjację.
Nie interesuje mnie zamiana.
Prosze pisać lub dzwonić. Pojazd do obejrzenia w Łodzi.