Auto w moim posiadaniu około 7lat, posiada chyba wszystko co można było w tym modelu zamówić poza wentylowanymi fotelami. Samochód jest 5 osobowy, w pakiecie R-Line, koła 19' plus zimowe 17'.
Posiada 6 biegową dwusprzęgłową, szybka skrzynię DSG, napęd 4 Motion, nie ma blokady prędkości, vmax 280km/h (jechałem nim tyle), tylna kanapa składana, dzielona asymetrycznie.
Grill przedni opcjonalny Black Edition.
Kierownica robiona na zamówienie wg.indywidualnego projektu - gruba, ścieta u góry i na dole wykończona skórą i alcantarą.
Z wyposażenia dodatkowego, o którym warto wspomnieć posiada keyless GO, el. regulowaną twardość zawieszenia (comfort/sport), ogrzewanie postojowe WEBASTO uruchamiane pilotem lub wg. ustawionego czasu, reflektory przednie w najlepszej dostępnej wersji tj. Bi-xenony skrętne z doświetlaniem zakrętów. Posiada również podwójne, wygłuszające szyby, nagłośnienie DYNAUDIO, aktywny tempomat ACC (z distronic - pilnuje odległości przed poprzedzającym autem, w razie potrzeby hamuje)
pakiet 7 asystentów, tj.
1.wykrywania zmęczenia kierowcy, 2.asystent zmiany pasa ruchu (side assist),
3.asystent świateł drogowych (sprytnie wycina strumień żeby nie oślepiać aut),
4.asystent pasa ruchu (sygnalizuje gdy najedziemy na linie),
5.asystent parkowania (park assist) - sam kręci kierownicą podczas parkowania,
6.czyta znaki drogowe (sign assist), 7.asystent hamowania (front assist) sam hamuje gdy się zagapimy.
Poza tym auto hold (w korku trzyma hamulec, el.roleta tylnej szyby, el. fotele z pamięciami, uchylny panoramiczny dach, radio z navi RNS 510 z dyskiem HDD.
Cena katalogowa w 2013r. z tym wyposażeniem w salonie 290tys.zl, podczas gdy wersja podstawowa z tym silnikiem kosztowała 210tys.zl.
Możliwa zamiana na Mercedesa s-klase w222 oczywiście z moją dopłatą.