Marka i model: VW CC
Rok produkcji: 2011 (modelowo 2012 po lifcie)
Przebieg: 235 tyś
Silnik: Diesel, 2.0, 170km
Skrzynia biegów: automatyczna DSG 6 biegowa
Kolor: srebrny
Historia:
Początkowo auto było zakupione w Korei i stamtąd zostało ściągnięte do Polski z małą szkodą. Przez rok było użytkowane przez pierwszego właściciela w Polsce. W 2018 roku (ok. 170 tyś przebiegu) znalazło się w moich rękach. W drodze wyjaśnienia w 2023 roku w historii pojazdu gov nastąpiła „zmiana właściciela”, zapis ten wprowadza w błąd, gdyż nastąpiła tam zmiana z pół własności na całą własność. Kiedy auto znalazło się w moich rękach miało zrobiony porządny serwis. Zostały wymienione praktycznie wszystkie płyny, oleje, rozrząd, maglownice, poduszka silnika itd. W dalszym czasie, aż do teraz auto było na bieżąco serwisowane i nie sprawiało większych problemów. Większość prac udokumentowana fakturami, możliwość wglądu. Auto było „malowane” w kilku miejscach, głownie przy listewkach na drzwiach, z powodu delikatnej rdzy, której na tyle nie cierpię, że za każdym najmniejszym śladem musiałem na bieżąco to robić. Również posiadam zdjęcia potwierdzające takie naprawy.
Stan techniczny:
Samochód jest w dobrym stanie mechanicznym i wizualnym, regularnie serwisowany.
- Olej wraz ze wszystkimi filtrami wymieniany co roku lub co 10tyś km.
- Wymieniany olej w skrzyni biegów, ostatni przy ok. 175 tyś przebiegu,
- Rozrząd wymiany przy około 180 tyś km.
- W poprzednim roku zostały wymienione tarcze i klocki hamulcowe.
- Ostatni serwis w maj 2024. Wymieniany w nim olej, wszystkie filtry, płyn hamulcowy, ogólne sprawdzenie auta i skrzyni biegów. Wszystko bez zarzutów.
- Praktycznie nowe opony całoroczne Kleber Quadraxer 3. Zakupione rok temu (ok 8tyś przebiegu).
- W aucie został wymieniony TRZPIEŃ POMPY OLEJU, czyli bardzo wadliwy element tych silników, który często doprowadza do ich zatarcia. Zdecydowano się wstawić ulepszony, trzpień, aby ten problem mnie nie dotknął.
- Skrzynia biegów działa świetnie. Jest to wersja 6 biegowa, więc dużo mniej awaryjna od 7 biegowej. Nie przeciąga biegów i zmienia biegi bez szarpania.
- Silnik wystarczający do tego auta, potrafi przy tym mało palić. Nie posiada problemów z „braniem oleju”. Między interwałami wymiany nie zdarzyła mi się konieczność dolewania oleju.
- Auto posiada filtr DPF, który zasadniczo do tej pory nie sprawiał żadnych problemów.
- W 2020 roku została zaaplikowana powłoka ceramiczna na auto, felgi i szyby.
- Auto jest profesjonalnie przygotowane do sprzedaży.
- Przegląd ważny do 30.07.2025.
- Wyposażenie:
- Samochód oferuje pełen pakiet wyposażenia, najciekawsze z nich:
- Podgrzewane, wentylowane z pełnym elektrycznym zakresem ustawień fotele. Dla kierowcy również z pamięcią ustawień.
- Pełna skórzana tapicerka.
- Radio zostało wymienione na topowego, multimedialnego „kombajna” marki OSSURET z najlepszym procesorem i aż 8GB ramu. Posiada w sobie dysk twardy, Bluetooth, wifi, android auto, carplaya, a sam system oparty jest na androidzie, co sprawia, że nawet bez podłączenia z telefonem mamy, mapy google, yanosika, spotify i praktycznie dowolne aplikacje ze sklepu play. Dzięki wbudowanej baterii nie rozładowuje akumulatora i włącza się szybciej niż oryginalne radio. Posiada mnóstwo opcji konfiguracji przy czym działa płynnie i nie zawiesza się. Zdecydowanie multimedia dzięki wymianie radia stały się topowe nawet na dzisiejsze czasy.
- Elektryczna roleta na tylnej szybie.
- Fantastyczne światła skrętne.
- Samochód posiada 3 mocowania isofix (również na przednim siedzeniu pasażera).
- Posiadam dwa komplety kluczyków (są to wszystkie, które zostały wydane).
Powody sprzedaży:
Samochód sprzedawany z bólem serca. Powiększyła mi się rodzina!!!