Volkswagen Garbus - 1
Volkswagen Garbus - 2
Volkswagen Garbus - 3
Volkswagen Garbus - 4
Volkswagen Garbus - 5
Volkswagen Garbus - 6
Volkswagen Garbus - 7
Volkswagen Garbus - 8
Volkswagen Garbus - 9
Volkswagen Garbus - 10
Volkswagen Garbus - 11
Volkswagen Garbus - 12
Volkswagen Garbus - 13
Volkswagen Garbus - 14

1 / 15

Volkswagen Garbus - 1
Volkswagen Garbus - 2
Volkswagen Garbus - 3
Volkswagen Garbus - 4
Volkswagen Garbus - 5
Volkswagen Garbus - 6
Volkswagen Garbus - 7
Volkswagen Garbus - 8
Volkswagen Garbus - 9
Volkswagen Garbus - 10
Volkswagen Garbus - 11
Volkswagen Garbus - 12
Volkswagen Garbus - 13
Volkswagen Garbus - 14

Najważniejsze

Przebieg

81 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 584 cm3

Moc

50 KM

Opis

Garbus cabrio, model 1303, rocznik 1977 Silnik o pojemności 1.6L na wtrysku elektronicznym. Silnik po kompletnej odbudowie - posiada nowe wnętrze: tłoki, cylindry, pierścienie (Mahle), panewki (Kolbenschmidt). Blok i głowica zostały sprawdzone (nominalne wymiary). Dołożono zapłon elektroniczny, oraz dodatkowy zewnętrzny filtr oleju. Skrzynia biegów została rozebrana i przeszła dokładną inspekcję. Po renowacji blacharskiej podłoga, błotniki, wraz z progami zostały ocynkowane ogniowo, następnie polakierowane farbami epoksydowymi i poliuretanowymi. Karoseria i jej elementy zostały wypiaskowane, następnie poddane odbudowie i ponownie wypiaskowane. Całość została później zabezpieczona antykorozyjnie, pokryta lakierami epoksydowymi, a na nie nawierzchniowymi.


Samochód opuścił fabrykę w Osnabrueck w Niemczech w dniu 22 września 1977 roku i zstał wysłąny do kraju przeznaczenia, tj. Stanów Zjednoczonych.


Nr VIN: 1582010306


Pojazd posiada certyfikat wystawiony przez Stiftung AutoMuseum, a poniżej opis wykonany przez rzeczoznawcę:


Charakterystyka: niższej klasy samochód osobowy produkcji niemieckiej, dla każdego przeznaczony do przewozu czterech osób Auto für Jedermann" o nadwoziu samonośnym typu kabriolet z otwieranym dachem. Silnik czterocylindrowy, czterosuwowy w układzie przeciwsobnym typu „boxer o pojemności 1584 cm³ i mocy 37 kW [50 KM] umieszczony z tyłu za osią tylną z napędem tylnym.


Nadwozie: samonośne, dwudrzwiowe typu „kabriolet" wykonane z blachy stalowej głębokotłocznej. Dwa przednie fotele indywidualne wyposażone w regulację poziomą położenia oraz zagłówki, z tyłu kanapa wraz z oparciem, wykładziny tapicerskie wykonane z tworzywa sztucznego oraz wykładziny podłogi dywanowe w kolorze czarnym.


Układ nośny: zawieszenie przedniej osi niezależne, z przodu na wahaczach dolnych poprzecznych, kolumny Mc Phersona, sprężyny spiralne śrubowe, stabilizator poprzeczny i amortyzatory teleskopowe, z tyłu wahacze poprzeczne, półosie dwuprzegubowe, sprężyny spiralne śrubowe, amortyzatory teleskopowe oraz stalowe oryginalne obręcze kół.


Silnik: benzynowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, górnozaworowy, w układzie przeciwsobnym typu bokser pojemność 1584 cm³, moc 37 kW (50 KM], umiejscowiony za tylna osią, wzdłużnie chłodzony powietrzem, zasilanie - gaźnik SOLEX 34, rodzaj stosowanego paliwa etylina Pb 95. Sterowanie zaworami poprzez wałek rozrządu umiejscowiony w korpusie silnika, napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder. Rozruch elektryczny, oznaczenie silnika OHV. Układ napędowy: tylny, sprzęgło tarczowe suche, skrzyni zespolona, manualna pięciobiegowa zsynchronizowana.


Układ hamulcowy: dwuobwodowy, bębnowe z podziałem obwodów niezależnie dla kół przedniej i tylnej osi, hamulec pomocniczy mechaniczny, działający na tylne koła. Dźwignia hamulca pomocniczego usytuowana jest na tunelu środkowym pomiędzy fotelem kierowcy i pasażera.


Układ kierowniczy: usytuowany z lewej strony nadwozia, mechaniczny z przekładnią zębatkową ZF o ilości zębów wałka 36, średnicy wałka 17,5 mm, wysokość wałka wejściowego 62 mm liczba obrotów koła kierownicy 3, kierownica czteroramienna Instalacja elektryczna: jednoprzewodowa o napięciu znamionowym 12[V], z biegunem ujemnym na masie pojazdu, alternator o mocy 55[A], akumulator o pojemności 45[Ah], zapłon elektryczny, oświetlenie standardowe, elektryczne wycieraczki przedniej szyby, sygnały dźwiękowe elektryczne, dwutonowe. 20. Stan zachowania i potrzeby konserwatorskie Nadwozie badanego pojazdu jest oryginalne i kompletne w 100[%]. Stan blacharsko lakierniczy nadwozia należy określić jako bardzo dobry. Układ kierowniczy wraz z oryginalnym kołem kierowniczym sprawny, bez wyczuwalnych luzów i niesprawności. Na wszystkich czterech kołach zamontowane opony firmy Michelin o rozmiarach 175 R 15 88H - w bardzo dobrym stanie technicznym. W komorze bagażnika koło rezerwy, oryginalny podnośnik do zmiany kół oraz narzędzia fabryczne.


Wnętrze kompletne, zadbane, wszystkie wskaźniki i zegary sprawne (1978r.). Poszycia tapicerskie oryginalne wykonane z tworzywa sztucznego, kompletne w bardzo dobrym stanie technicznym.


Auto ma historyczno - techniczne i poznawcze walory odnoszące się do historii niemieckiej europejskiej i światowej myśli technicznej związanej z przemysłem samochodowym z 2 połowy XX wieku. Jako podstawowy - bazowy może być poszukiwany przez kolekcjonerów. Pojazd spełnia wymogi stawiane pojazdom kolekcjonerskim i zabytkowym wymienione treścią art. 79 ust. 4 pkt 3 Ustawy oraz wytycznych Generalnego Kemandatora Zabytków². Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. nr 108 poz. 908). 2 pismo Generalnego Konserwatora Zabytków - L. dz. DR-ZM-071-38a/01 z 23 marca 2001г.

 

20 grudnia 2024 13:06

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Garbus

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1977

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

89250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dach z tworzywa sztucznego

Tapicerka skórzana

Kierownica skórzana

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Auto Group Luzar

Auto Group Luzar
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (71) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 18:00

  • wtorek

    09:00 - 18:00

  • środa

    09:00 - 18:00

  • czwartek

    09:00 - 18:00

  • piątek

    09:00 - 18:00

  • sobota

    09:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Naprawy blacharskie icon

    Naprawy blacharskie

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

  • Myjnia icon

    Myjnia

  • Pomoc drogowa /holowanie icon

    Pomoc drogowa /holowanie

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

  • Przegląd techniczny icon

    Przegląd techniczny

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store