Sprzedam Garbusa z 1975r, w wersji 1303 LS, silnik 1,6. Samochód z końcówki produkcji Garbusa z twardym dachem w Niemczech, o numerze VIN: 1342354310. Najlepsza wersja garbusa z silnikiem 1600cm3 i najszybszą skrzynią biegów o oznaczeniu AT. Panoramiczna szyba, hamulce tarczowe, kolumny McPherson, nawiew, ogrzewana szyba tylna, zagłówki w siedzeniach, zegarek… Samochód w rodzinie od 2004r, kilkanaście lat temu przeszedł kapitalny remont i…tak sobie stoi. Garbi po remoncie był na dwóch ślubach i kilku przejażdżkach, poza tym od kilku lat stoi, regularnie przepalany, ale jednak stoi. Samochód i w czasie remontu dostał dziesiątki nowych części i mnóstwo pracy (m.in: blacharka, lakier, tapicerka, remont silnika, hamulce, opony itd itp.). Kilka dni temu w ramach odświeżenia i wiosennego przeglądu zostały zamontowane następujące nowe części, które niestety z upływem lat wymagały wymiany: chłodnica oleju silnika uszczelki silnika, membrana gaźnika, docisk i tarcze sprzęgła, łożysko oporowe/wyciskowe z prowadzeniem, simering koła zamachowego, simering wałka skrzyni biegów, nagrzewnica lewa, nagrzewnica prawa wraz z zestawami montażowymi, przewody wysokiego napięcia, palec rozdzielacza, kopułka aparatu zapłonowego kondensator, uszczelka kolektor/gaźnik, krzyżak/drążek kolumny kierowniczej, osłony przegubów drążka kierowniczego, drążek kierowniczy lewy i prawy, drążek kierowniczy środkowy kompletny, linka prędkościomierza, akumulator, pióra wycieraczek, świece, olej, filtr paliwa i powietrza. Dodatkowo założono przekładnię kierowniczą po regeneracji oraz zweryfikowano i uszczelniono skrzynię biegów oraz wymieniony tryb biegu wstecznego. Koszt tego wiosennego „apgrejdu” to ponad 9 tys zł (proszę sprawdzić cenę regeneracji przekładni i skrzyni biegów, cenę nagrzewnic i innych części, o robociźnie nie wspominając). Ceny rynkowe samej skrzyni biegów AT to ok 8-9 tys zł. Silnik 1,6 to tez rarytas. W tym egzemplarzu silnik i skrzynia biegów są w stanie co najmniej bdb.
Samochód nie ma żadnych wycieków, osiąga bez problemu prędkość 140km/h, silnik pracuje cicho i równo, ma odpowiednią moc.
Na dziś do wykonania poprawa tapicerki - szczególnie fotel kierowcy. Blacharsko stan nadwozia bdb, bez śladów korozji mimo lakierownia kilkanaście lat temu, jeżeli chodzi o podłogę to tył w stanie bdb, bez korozji, w przedniej części pojawia się ruda. Wymaga przeglądu i konserwacji. Ogolenie jeździć, jeździć i jeździć… Samochód zrobi bez problemu najdłuższą trasę wzbudzając po drodze duże i pozytywne emocje