Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 1
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 11

1 / 12

Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 1
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R - 11

2 września 2024 19:40

ID: 6127870025

Najważniejsze

Przebieg

65 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

300 KM

Opis

Dzień dobry,

Przedmiotem sprzedaży jest moje spełnione marzenie o szybkim hothatch-u, który daje radość z każdego pokonanego kilometra – Golf VII R 2.0TSI.

Samochód został zakupiony w Salonie PL – jest bezwypadkowy i bezkolizyjny. Żaden element nie był powtórnie lakierowany. Posiada niewielki przebieg – 65tyś km.

Wyposażenie pojazdu maksymalne, z wyjątkiem: skóry, kamery cofania oraz DynAudio.

Jest wszystko: DCC, radar, szklany panoramiczny dach, duża nawigacja, czujniki przód/tył, podgrzewana przednia szyba, system bezkluczykowy itd.

Samochód od wyjazdu z salonu odpowiednio traktowany – olej wymieniany w krótkich interwałach (MAX 5 tyś km). Celowo zakupiony w wersji z Manualną skrzynią biegów, aby dawał maksymalną frajdę z jazdy – odczucia są zupełnie inne niż w DSG.


Golf jest moim zdaniem w perfekcyjnym stanie. Pedantycznie utrzymany i serwisowany. Świeżo po serwisie olejowym: skrzynia, haldex, silnik. Obecnie został zalany świeżym olejem Royal Purple 5W40, założony nowy filtr powietrza FORGE.

Główne modyfikacje:

- intercooler WAGNER

- układ dolotowy w całości z włókna węglowego FORGE z nowym filtrem

- kolano turbiny FORGE

- turbosprężarka PERUN Turbo (nowa wersja)

- kompletny układ wydechowy IPE z klapami sterowanymi elektronicznie (na życzenie możemy go wyciszyć tak, aby był komfortowy w długiej trasie i nie psuł dobrej relacji z drogówką)

- downpipe z katalizatorem sportowym IPE

- świece zapłonowe RS7

- topowy zestaw przeniesienia napędu, Sprzęgło + Koło dwumasowe SACHS Performance NOWE

- usunięty restryktor w linii sprzęgła oraz sprężyna na pedale, co przyśpiesza zmiany biegów

- regulowany shifter FORGE, który skraca skok lewarka,

- dodatkowo wymienione wszystkie elementy przy wodzikach na metalowe 034, poduszki na STAGE1 034, Mocowanie skrzyni biegów 034

- sprężyny Eibach

- Stabilizatory Whiteline

- mocowanie tylnego wózka 034

- rozpórka przednich kielichów

- wykonano dedykowany program w jednej z najlepszych firm tuningowych od grupy VAG zarówno silnika jak I mechanizmu HALDEX, który pracuje dużo lepiej niż w seryjnym 7R

Samochód legitymuje się obecnie mocą ~ 470KM I 550NM na paliwie 98 Octan. Paliwo 100 Octan, na którym jeździ praktycznie zawsze owocuje minimalnie wyższymi osiągami. Wykres do wglądu.

Posiada tryby jazdy:

ECO z doładowaniem do 0,6bar dla ekonomiczej jazdy

Comfort, Indywidual, Normal – wszystkie posiadają pełną moc silnika i doładowanie maksymalne ok. 1.8 bar

W trybie RACE dodatkowo strzały z wydechu, ale wykonane ze smakiem, basowe i nie irytujące.


Samochód posiada też programowalny POLAR-FIS – wszystkie parametry na ekranie licznika

Samochód posiada całkiem nowe hamulce na tylnej osi, oraz nowe klocki (topowe DS2500) na przodzie.
Przednie tarcze będą do wymiany za jakieś 20tyś km I są oryginalne od wyjazdu z salonu – jest to chyba najlepszy dowód na to, jak lekkie życie miał dotychczas golf.

Samochód nigdy nie był gościem żadnego toru oraz nie był używany w motorsporcie.

Modyfikacje z zewnątrz:

- Dokładka zderzaka

- Spoiler Ottinger

- Ultralekkie koła OZ 19 Ultraleggera + Michelin Pilot Sport

- Folia PPF na reflektorach


W mojej opinii jest to jeden z najbardziej zadbanych egzemplarzy dostępnych na sprzedaż. Auto jest kompletne, nie wymaga żadnego wkładu finansowego (nawet podstawowego serwisu olejowego, czy hamulców). Wystarczy tak naprawdę tankować paliwo i cieszyć się jazdą.

Auto według mnie jest definicją szybkiego Hothatch-a idealnego. Jest niezwykle uniwersalnym samochodem. W trybie cichym I komfortowym podróżuje się niezwykle wygodnie I ekonomicznie, a po otwarciu klap wydechu I uruchomieniu trybu RACE z usztywnionym układem kierowniczym I amortyzatorami samochód całkowicie zmienia swoje oblicze i jeździ naprawdę.. WŚCIEKLE.

Prowadzi się świetnie, a każda zmiana biegów i wciśnięcie pedału gazu to solidny cios w plecy. Samochód bez problemu odjeżdża przedliftowemu Nissanowi GT-R...

Mamy 5 drzwi, więc spokojnie pojedziemy na urlop czy odwieziemy dziecko do przedszkola, a w drodze powrotnej, spotykając na światłach auto za worek pieniędzy naprawdę nie będzie wstydu :)

Auto jest znacznie szybsze niż najnowsze Audi RS3.

Według mnie pod każdym względem samochód został doprowadzony do ideału. Posiada bardzo przemyślane i bezpieczne modyfikacje ( wszystkie limitery i zabezpieczenia w sterowniku silnika działają ).


Samochód myty tylko ręcznie. Zarówno lakier jak i wnętrze pojazdu moim zdaniem jest bardzo zadbane. W zeszłym roku położona ceramika na lakier.


Dlaczego sprzedaję?

Pojawiła się okazja spełnić inne/kolejne marzenie – Porsche 911. Niestety mogę sobie pozwolić tylko na 1 samochód „weekendowy” i dlatego zapadła decyzja, aby sprzedać erkę. Niestety jestem sentymentalny do samochodów i wiem, że długo będę żałował tej decyzji, niemniej życie jest krótkie i trzeba „próbować” różnej motoryzacji.

Nadmienię, że samochód nie był przeze mnie użytkowany zimą (jedynie kilkaset metrów po hali garażowej raz na 1-2tyg, aby popracował silnik, hamulce). Bardzo rzadko jeździłem również w dni deszczowe. ZAWSZE silnik był rozgrzewany przed dynamiczną jazdą do odpowiedniej temperatury i „chłodzone turbo” przed zgaszeniem silnika po dynamicznej jeździe, dla maksymalnego zdrowia turbosprężarki.

Jakieś 500km temu samochód był na przeglądzie u tunera, aby sprawdzić czy wszystkie parametry podczas jazdy są w porządku – wszystko jest perfekcyjnie. Był też kontrolny pomiar na hamowni.

Jestem przekonany, że potencjalny kolejny właściciel będzie tak samo zachwycony i zadowolony z tego auta jak ja i doceni walory manualnej skrzyni biegów.

Szczerze i od serca POLECAM. Wyższa niż rynkowa cena pojazdu podyktowana jest pochodzeniem i historią serwisową, niewielkim przebiegiem oraz nade wszystko faktem, że wartość modyfikacji pozwoliła by spokojnie na zakup drugiego takiego Golfa 7R. Osobiście chciałbym podczas zakupu używanego samochodu otrzymać tak pewne i tak zadbane auto, jak sprzedawany przeze mnie Golf :)

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Golf

Rok produkcji

2014

Przebieg

65 000 km

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

300 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

9 l/100km

Emisja CO2

165 g/km

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

86250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciek

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Podgórze

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store