Volkswagen Golf - 1
Volkswagen Golf - 2
Volkswagen Golf - 3
Volkswagen Golf - 4
Volkswagen Golf - 5
Volkswagen Golf - 6
Volkswagen Golf - 7
Volkswagen Golf - 8
Volkswagen Golf - 9
Volkswagen Golf - 10
Volkswagen Golf - 11
Volkswagen Golf - 12
Volkswagen Golf - 13

1 / 14

Volkswagen Golf - 1
Volkswagen Golf - 2
Volkswagen Golf - 3
Volkswagen Golf - 4
Volkswagen Golf - 5
Volkswagen Golf - 6
Volkswagen Golf - 7
Volkswagen Golf - 8
Volkswagen Golf - 9
Volkswagen Golf - 10
Volkswagen Golf - 11
Volkswagen Golf - 12
Volkswagen Golf - 13

Najważniejsze

Przebieg

106 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+CNG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 395 cm3

Moc

110 KM

Opis

Samochód bezwypadkowy. Nieduży przebieg. Wszystko sprawne w 100%. Zadbany zarówno mechanicznie jak i wewnątrz. Nigdy nie palono wewnątrz. Samochód sprowadzilem osobiście ze Szwecji. Od roku zarejestrowany i eksploatowany w Polsce.


Wyposażony m.in w aktywny tempomat (radar) z funkcją automatycznego hamowania, klimatyzację, podgrzewane fotele, podgrzewany elektrycznie silnik i wnętrze po podłączeniu kablem do gniazdka 230v, auto hold, elektryczne szyby i lusterka, multimedia, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, spryskiwacze reflektorów itd.


Samochód dostosowany zarówno do jazdy na benzynie jak i na gazie CNG.

Ze względu na cenę gazu CNG eksploatowany przeze mnie wyłącznie na benzynie.

Mnie to nigdy nie interesowało ale istnieje możliwość zmiany instalacji z CNG na LPG.


Jest to fabrycznie wzmocniony silnik 1.4 TSI.


Wersja TGI BlueMotion jest napędzana nowym silnikiem z turbodoładowaniem (81 kW/110 KM). Umożliwia uzyskanie dużych zasięgów: przy pracy tylko z CNG, w wersji z 6-biegową przekładnią manualną jest to aż 420 kilometrów. Zużycie gazu wynosi 4,8 m3 (3,5 kg)/100 km (emisja CO2 94 g/km). Z napędem benzynowym zasięg wynosi 940 kilometrów (spalanie 5,4 l/100 km). Przy pełnych dwóch podpodłogowych zbiornikach gazu ziemnego (razem 20,4 m3 [15 kg]) i zbiorniku benzyny (50 litrów), Golf TGI BlueMotion może przejechać bez tankowania nawet 1.360 kilometrów.


W silniku 1.4 TGI zawory dolotowe wylotowe są wykonane z innych materiałów, podobnie jak umieszczone w głowicy prowadnice zaworowe i gniazda, które są dostosowane do innych, mniejszych (w porównaniu z benzyną), własności smarnych paliw gazowych. Trzonki zaworów silnika 1.4 I TGI są poddawane procesowi azotowania, co oprócz zwiększenia twardości i odporności na zużycie powoduje, że są one odporne na wysokie temperatury, rzędu 500ºC.

Grzybki zaworów i gniazda zaworowe są wzmocnione z wykorzystaniem materiałów spiekanych, odpornych na zużycie i wysokie temperatury. W stosunku do silnika TSI wersja 1.4 I TGI ma zmieniony kolektor dolotowy, w którym przewidziano gniazda do zamontowania wtryskiwaczy gazu ziemnego. W przeciwieństwie do wtryskiwaczy benzynowych, które w tym silniku dawkują paliwo wprost do komór spalania, wtryskiwacze gazowe, umieszczone w kolektorze dolotowym, podają gaz ziemny w pobliże zaworów dolotowych (jak w wielopunktowym, pośrednim wtrysku benzyny). Układ tłokowo-korbowy gazowego silnika 1.4 I TGI jest przystosowany do wyższych obciążeń. Ma on wzmocnione, w stosunku do wersji benzynowej, tłoki, które są w stanie sprostać wyższym ciśnieniom w komorach spalania. W celu sprostania wyższym obciążeniom rowek pierwszego pierścienia uszczelniającego jest anodowany, a pracujący w nim pierścień pokryto specjalną powłoką zmniejszającą jego zużycie i poprawiającą współpracę z tuleją cylindrową. Drugi pierścień uszczelniający jest chromowany.

Wał korbowy jest wzmocniony, a panewki łożysk ślizgowych są pokryte specjalnym 3-składnikowym stopem łożyskowym, zapewniającym odporność na większe siły w układzie tłokowo-korbowym, wynikające z wyższych ciśnień w komorach spalania.

Zmiany w gazowym silniku 1.4 TGI w stosunku do benzynowej jednostki napędowej 1.4 TSI objęły także turbosprężarkę. Zapewnia ona tak samo krótki czas reakcji jak w benzynowej jednostce napędowej, co osiągnięto poprzez zmniejszenie wirnika sprężarki. Dzięki temu kompensuje się mniejszą objętość spalin silnika zasilanego gazem ziemnym i mniejszą ich energię. Ponadto turbosprężarka jest zaprojektowana,aby znosić temperatury spalin sięgające 950ºC.


Ostatnie zdjęcie jest na szwedzkich tablicach aby można było sprawdzić historię.


W komplecie opony zimowe.Pełna dokumentacja. Przegląd techniczny ważny do października 2025.

 

7 listopada 2024 22:43

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2014

Model pojazdu

Golf

Generacja

VII (2012-2020)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29625

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdańsk, Brętowo

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store