Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 1
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 2
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 3
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 4
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 5
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 6
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 7
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 8
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 9
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 10
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 11
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 12
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 13
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 14
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 15

1 / 16

Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 1
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 2
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 3
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 4
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 5
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 6
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 7
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 8
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 9
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 10
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 11
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 12
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 13
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 14
Volkswagen Golf IV 1.6 FSI Basis - 15

Najważniejsze

Przebieg

207 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

110 KM

Opis

(oferta zaktualizowana)


Przedmiotem sprzedaży jest VW Golf 4 w wersji 1.6FSI 110KM(81kW) hatchback wyprodukowany w 2003r. Właścicielem samochodu jestem od początku 2019 roku, a sam służył mi i mojemu młodszemu bratu głównie jako dojazd do pracy.


Przed wystawieniem samochodu zleciłem jeszcze parę rzeczy. Błotnik miał nieco korozji i został podmieniony (numer lakieru dokładnie ten sam), ogniska korozji usunięte/zabezpieczone przy nadkolach, a do tego zmieniłem felgę z przodu, bo tamta była już nieco krzywa. Samochód miewa czasem problem z drganiami obrotów na biegu jałowym. Przejeździłem tak ostatnie 3/4 miesiące bez kłopotu, czasem problem nie występuje, czasem delikatnie, czasem normalnie (delikatne szarpnięcia, nie dają żadnych błędów), ale po prostu nie przejmowałem się tym, bo nie wymagało to jeszcze natychmiastowej naprawy i po czasie zapomniałem, że występuje.

Auto ma jeszcze powoli odklejający się materiał w boczkach drzwi (zaczął z 2 miesiące temu) - zostawiam to przyszłemu właścicielowi. Podsufitka za to cała.

Zamek tylnej klapy zostawiłem tak samo, gdy go kupiłem, tj. też dopada go powoli korozja. I oczywiście wszystko co może mieć 21 letni samochód.

Auto odpala zawsze od przekręcenia kluczyka, nigdy nie musiałem dolać oleju między wymianami, nie miało/nie ma też innych problemów poza tymi, które wymieniłem, tj. wszystkie rzeczy, których jestem świadom naprawiane były na bieżąco lub zawarłem w ogłoszeniu. Inaczej mówiąc nie oszczędzałem i dbałem o niego.


Poza tym za mojej kadencji robione było:

- kompletna regeneracja głowicy silnika (pierścienie tłokowe, uszczelka głowicy, uszczelka kolektora ssącego i wydechowego, uszczelniacze zaworowe) przy 180kkm - brakowało pełnego ciśnienia na jednym cylindrze to od razu zrobiłem całość, żeby nie kombinować

- nowe cewki zapłonowe

- nowy akumulator

- czujnik wału korbowego, czujnik siły hamowania

- nowy układ wydechowy (x2 tłumnik, katalizator, rura z siatką elastyczną, obejmy, wieszaki)

- serwo hamulca

- przednia szyba po kamieniu

- kompresor klimatyzacji (jedyna używana rzecz w 'bebechach') + rolka z paskiem, nabicie klimy w maju 2023 - Climatronic działa jak najbardziej poprawnie po dziś dzień

- nowy pojemnik na ciecz chłodzącą i przewód przy kroćcu

- + oczywiście rzeczy ekslopatacyjne jak klocki, opony, tarcze, filtry, olej co około 10k kilometrów itd.

Mam to w książeczce serwisowej.


W wyposażeniu: climatronic, poduszki powietrzne (z boku również), elektryczne szyby/lusterka, rzeczy jak skórzana kierownica (nieco przetarta), ABS, ESP + koło zapasowe, przejściówka do śruby, klucz, hak do holowania, lewarek, radio. Poza tym samochód ma opony wielosezonowe, z przodu kupione rok temu (w sumie świeże przy tak niewielkiej jeździe). No i oczywiście czarny Wunderbaum, zachowajmy tradycję.


Mam też rzeczy jak oryginalną książkę i papiery serwisowe z ASO Niemiec z udokumentowanym przebiegiem (gdzieś przy 140/150 tyś sprowadzony do Polski), własne faktury/paragony czy książkę serwisową potwierdzającą dokonane naprawy.


Kolejna wymiana oleju przewidziana na 216kkm (za 9 tyś)

Przegląd ważny do stycznia 2025

Ubepieczenie do 12 września 2025 (podzieliłem je na 2 raty) do zapłaty zostało jeszcze 508zł za pół roku, tj. w lutym.
Oczekuję w sumie 4 tyś, ale licząc drugą ratę wychodzi w sumie 4,5 tyś.


W razie pytań proszę dzwonić, wysłać wiadomość. Samochód może być nieco nieodkurzony, ponieważ od czasu do czasu robię nim parędziesiąt km, żeby nie stał i nie 'gnił'.

Śmiało można umówić się na jazdę próbną, oglądać do woli czy sprawdzić na stacji.

Samochód sprzedaję, bo sam kupiłem coś większego i nie mam potrzeby posiadać 2 pojazadów.

 

3 listopada 2024 3:51

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2003

Model pojazdu

Golf

Wersja

IV 1.6 FSI Basis

Generacja

IV (1997-2006)

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

3375

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łowicz, łowicki, Łódzkie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store