Najważniejsze informacje:
- Volkswagen Golf 7 hatchback
- rok produkcji: 2016
- silnik 1598 cm3 (1,6) TDI, moc 90KM/66kW, norma emisji spalin EURO 6
- przebieg: ok. 121.000 km
- bezwypadkowy
- zakupiony w Polsce na firmę, obecnie właściciel prywatny
Historia pojazdu:
Samochód zakupiony z polskim salonie firmowym Volkswagen i zarejestrowany po raz pierwszy 27.04.2016 r. Przez ok. 3 lata eksploatowany głównie na autostradach, regularnie serwisowany w ASO. Jestem praktycznie pierwszym właścicielem samochodu - odkupiłem go w z firmy, w której pracuję w marcu 2019 r. przy przebiegu ok. 90 tys. km i od tego czasu służył jako drugi samochód w rodzinie. Przed zakupem zlikwidowałem z AC wszystkie drobne uszkodzenia i obcierki (opis poniżej). Po zakupie regularnie wymieniany olej i filtry. W październiku 2022 wymieniony rozrząd z pompą wodną, w grudniu 2023 wymieniony akumulator, kwiecień 2024 - badanie techniczne, koniec sierpnia 2024 wymieniony olej i filtry. Auto jest na oponach letnich.
Samochód nie uczestniczył w żadnych wypadkach ani poważnych kolizjach. Naprawy blacharsko-lakiernicze i inne:
- styczeń 20218 - naprawa szkody parkingowej (niewielkie wgniecenie prawego, przedniego nadkola) - ASO VW, mam kopię faktury
- luty 2018 - wymieniana szyby czołowej (uderzenie kamieniem) - ASO VW, mam kopię faktury.
- marzec 2019 - tuż przed zakupem - naprawa drobnych obcierek na tylnym zderzaku i lewym tylnym błotniku - ASO VW (mam fotografie i faktury),
- grudzień 2022 - wymiana tylnego zderzaka, naprawa tylnego lewego błotnika po drobnej kolizji - naprawa w ASO VW (mam fotografie i fakturę.
Stan samochodu:
Samochód nie wymaga istotnych nakładów finansowych. Jak wspomniałem wcześniej, ma wymieniony rozrząd, akumulator, po badaniu technicznym i niedawnej wymianie oleju i filtrów.
Wnętrze samochodu w bardzo dobrym stanie. Auto jest naprawdę zadbane i czyste. Nikt z nas nie pali papierosów, w aucie nie były przewożone zwierzęta.
Auto jest bardzo tanie w eksploatacji - w trasie pali poniżej 5l, a w ruchu miejskim ok. 6,6 l. W aucie NIGDY nie było żadnych problemów z DPF.
Obecnie samochód ma uszkodzony przedni zderzak (przetarcie i pęknięcie po lewej stronie) - wycena naprawy poza ASO (wymiana zderzaka) to ok. 1.500 zł. Nie naprawiałem tego, gdyż żonie to nie przeszkadzało, likwidacja szkody z auto casco w ASO byłaby nieopłacalna, ale też nie chcę nic robić poza ASO, aby przyszły właściciel miał pełną wiedzę o samochodzie.
Jeżeli szukają Państwo auta od prywatnego właściciela, które nie zaliczyło poważnych wypadków i w którym nie manipulowano przy liczniku to zachęcam do spotkania i obejrzenia samochodu.
KOMISOM SAMOCHODOWYM I WSZELKIM HANDLARZOM Z GÓRY DZIĘKUJĘ - PROSZĘ NIE DZWONIĆ.