Witam.
Sprzedam autko, które sprowadziłem dla siebie z USA. Jestem pierwszym właścicielem w PL od ponad 2 lat. Sprowadzony przy przebiegu 90 tys. km. Obecnie posiada 114 i powolutku rośnie.
Golf miał niegroźne zdarzenie w Stanach (obcierka na autostradzie) Wymienione zostały drzwi i błotnik przedni na elementy w kolorze oraz przelakierowany cały bok.
Golf 2.0 TSI GTI fabrycznie w wersji 210-konnej z manualną skrzynią biegów.
Ten mały bolid służy na co dzień do wożenia dzieci, ale niestety jest na to zbyt mały i zaszła potrzeba zmiany na większy.
Z aspektów wizualnych można by się pokusić o poprawienie pasa przedniego, bo po założeniu intercoolera go nie spasowałem. Dach posiada wgniotki jakby po gradzie, tak przyjechał z USA. Na dachu czarna folia.
Z wyposażenia posiada całkiem sporo:
- jakiekolwiek oświetlenie w tym aucie jest LEDowe, wszystkie kierunkowskazy pływają,
- przednie lampy prawie nowe OSRAM Ledriving GTI z czerwonym paskiem wewnątrz,
- 18" oryginalne koła Austin VW z prawie nowymi oponami Yokohama,
- czujniki parkowania PLA 3.0 (sam parkuje, 12 czujników)
- skórzana, obszyta na nowo kierownica GTI, ścięta na dole, multifunkcyjna,
- climatronic zmieniony ze zwykłej ręcznej klimatyzacji,
- 6-biegowa skrzynia,
- ISOFIX z tyłu,
- kamera cofania,
- radio z funkcją CARPLAY oraz Android Auto,
- fabryczne ledowe światła przeciwmgielne,
- czarny sufit i inne rzeczy będące wyposażeniem dla GTI.
Auto przeszło kilka modyfikacji mechanicznych oraz wizualnych:
- program w VAG Tune na 322 KM i 485 Nm,
- zmieniony Intercooler na FMIC.PL,
- zmienione kolanko dolotowe do turbo,
- zmienione kolanko Turbo Muffler,
- downpipe sportowy, reszta wydechu oryginalna, auto jest dość ciche,
- blow-off,
- zmienione zaciski hamulcowe przednie na 4-tłoczkowe firmy Prodigy Werks,
- rura dolotowa o zwiększonej średnicy,
- przerobiony pas przedni pod większy przepływ powietrza,
- przerobiona obudowa filtra powietrza,
- dodatkowa zewnętrzna odma, tzw. Oil Catch Tank,
- pod przednim zderzakiem splitter,
- dokładki progowe Zaero Design,
- z tyłu pod zderzakiem również tuningowa dokładka,
- spojler na klapie a'la Oettinger.
Przed programem, po samych modyfikacjach mechanicznych autko pokazało na hamowni 265 KM.
Co wyróżnia Golfy z USA to fakt, iż posiadają zwykły hamulec ręczny zamiast przycisku, a także nie posiadają fabrycznego systemu START-STOP.
Dwa ostatnie zdjęcia są od właściciela auta w Stanach. Byłem z nim w kontakcie aż do przyjazdu auta do kraju. Podobno wymienione było całe kompletne sprzęgło przy przebiegu ok 50 tys. mil.
Auto na dzień dzisiejszy nie wymaga wkładu.
Zapraszam do obejrzenia auta w Legnicy.