Na sprzedaż Golf GTI TCR, czyli najciekawsza odmiana poliftowego Golfa VII.
Auto z rocznika 2019, odebrane z salonu 23 grudnia 2019, więc śmiało można powiedzieć, że auto jeździ od 2020 roku. Samochód zadbany, w stanie idealnym, a serwisy olejowe robione co 8-10 tysięcy km. Przy 60 tys. wymieniony został również olej w skrzyni, oryginalnym olejem z ASO oraz wyczynowy olej przekładniowy i świece. Zawsze rozgrzewany i studzony, na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy przez te lata auto ruszyło z miejsca przed zejściem z coldstartu.
Regularnie myty detailingowo. Auto posiada powłokę ceramiczną.
Dodatkowo pojazd został wyciszony w bagażniku i w nadkolach, co sprawia, że jazda autem jest jeszcze bardziej przyjemna przez zmniejszenie głośności wydobywanego spod kół.
Golf ma pełne wyposażenie, brakuje jedynie szyberdachu, który dodaje 100kg i bardzo lubi pękać, nie wiem czy jego brak to plus czy minus w bardziej ,,torowej” wersji GTI.
Z ciekawszych opcji w samochodzie jest adaptacyjne zawieszenie DCC, tytanowy wydech Akrapovic, który w katalogu kosztował dodatkowo 18 tysięcy złotych, wycinające światła drogowe i system nagłośnienia Dynaudio.
Samochód jest zupełnie seryjny, 290 koni w napędzie na przednie koła jest wystarczające. Autko prowadzi się bardzo pewnie, jeździ się nim jak po szynach, a ze względu na inny mechanizm różnicowy prowadzi się jeszcze lepiej niż GTI, chociaż przez większą turbinę moc oddaje bardziej jak R. Przy ty wszystkim dalej pozostaje Golfem, czyli świetnym autem na codzień, które w trybie Comfort bardzo sprawnie pochłania drogi. Samochód prezentuje się agresywnie ale subtelnie, tak jak GTI powinien.
Nałożone zostały 19 calowe felgi Motec. Autem jeździłem rozsądnie, pierwsza wymiana klocków przednich hamulcowych przy 50 tys. km oraz przy 60 tys. km tylne klocki.
Przebieg powoli rośnie, bo lubię nim jeździć.
Mimo, że jestem drugim właścicielem, to znam jego dokładną historię od odebrania, ponieważ auto zostało zakupione od bliskiego znajomego.
Zapraszam do kontaktu!