Witam. Na sprzedaż wystawiam mój prywatny samochód jakim jest Golf V "Comfortline" z silnikiem 1.6 MPI i instalacją LPG Stag, założoną w grudniu 2023 (wlew obok korka paliwa). Auto posiadam ponad dwa lata i przejechałem nim dobrze ponad 40 000 kilometrów. Auto jest bardzo sprawne mechaniczne. Wszystkie naprawy robiłem na częściach dobrych marek. Olej i wszystkie płyny i filtry wymieniałem regularnie co 10 000 kilometrów. Silnik jest suchy, nie ma żadnych wycieków. Ładnie pracuje na obu paliwach. Czasami zdarzy mu się łyknąć trochę oleju, ale to tylko przy kręceniu go na bardzo wysokie obroty. Skrzynia biegów działa bardzo płynnie i lekko. Kilka miesięcy temu przeszła naprawę w dobrym serwisie, która obejmowała wymianę wszystkich zębatek piątego biegu, simeringów i oleju. Poza tym niedawno wymieniałem stacyjkę na nową. Faktur niestety nie mam. Na obecną chwilę auto nie wymaga niemal żadnego wkładu finansowego. Tylne klocki hamulcowe się kończą, ale zakupiłem za wczasu nowe wraz z tarczami, i dorzucam je jako gratis. Auto obecnie stoi na zeszłorocznych zimówkach, niemal nowe opony. Letnich niestety nie posiadam. Sprzedaję bo przesiadłem się na inny samochód.
Wyposażenie:
- Klimatyzacja dwustrefowa (aktualnie nienabita, ale sam klimatronic sprawny)
- Cztery elektryczne szyby, wszystkie sprawne
- Fotele comfortline, nie wygląda, ale są nieco wygodniejsze od standardowych.
- Dodatkowy nawiew, między fotelami z regulacją dla pasażerów z tyłu.
- Dwa wysuwane cup-holdery dla pasażerów z tyłu.
- Dwie popielniczki, jedna z przodu i jedna w prawych tylnych drzwiach.
- Regulowana kierownica.
- Regulowany podłokietnik kierowcy.
- Pełnoprawne koło zapasowe, nie dojazdówka, wraz z zestawem do jego wymiany w trasie.
- Odpinany, fabryczny hak na zatrzask.
Zalety:
- Wygoda - Jak na swoje rozmiary i klasę, auto jest bardzo wygodne. Nie raz robiłem nim długie trasy i nigdy nie czułem się przemęczony. Dla czterech osób miejsca jest aż nadto. W pięć też da się podróżować, ale z tyłu robi się już nieco ciasno, chociaż nie jest to jakaś tragedia.
- Praktyczność - po złożeniu tylnej kanapy mamy bardzo dużą przestrzeń bagażową. Ja sam przy przeprowadzce do nowego mieszkania zmieściłem w nim niemal wszystkie moje rzeczy. (Jedynie po rower musiałem się wrócić, ale też się zmieścił).
- Ekonomiczność - to Vag, więc wszystkie części eksploatacyjne są tanie. Dodatkowo, auto jest bardzo proste w naprawie i każdy mechanik zna je na pamięć, a więc i koszty serwisu są dosyć niskie. No i na koniec, to co najbardziej kochałem w tym samochodzie, 1.6 MPI kocha LPG. Auto na gazie w ogóle nie traci mocy, a nabijając butlę do pełna (około 135 zł) przejedziemy dobre 400 km a nieraz i więcej. (Moim rekordem przy ekonomicznej jeździe było prawie 450 km).
- Wygląd wewnętrzny - o ile z zewnątrz auto precentuje się przeciętnie, o czym opowiem dalej, o tyle wnętrze jest bardzo zadbane. Jest czysto. Przyciski nie są zbyt mocno powycierane. Plastiki, tapicerka, fotele, gałka zmiany biegów. Wszystko jest w bardzo ładnym stanie jak na dwudziestolatka, aż przyjemnie usiąść w środku. Jedynie oryginalne dywaniki Volkswagen są już trochę zmęczone życiem, ale też bez przesady, nie rozpadają się.
Wady:
- Klimatyzacja - brak w niej czynnika chłodzącego przez co aktualnie jest niesprawna. Przed sprzedażą naprawiłem wszystkie nawiewy i klimatronik, ale jeszcze nie nabiłem układu. Możliwe że zdążę to jeszcze zrobić.
- Wygląd zewnętrzny i rdza - Podłoga jest jeszcze dosyć zdrowa, więc nie ma co się bać, ale na progach ruda już trochę wyłazi, co z resztą widać na zdjęciach (typowa przypadłość tego modelu). Ponadto, był to mój pierwszy samochód kupiony zaraz po zdaniu prawa jazdy, więc, no... ma za sobą trochę przygód, co również widać na zdjęciach.
Podana cena jest podana orientacyjnie i podlega negocjacji, ale też bez przesady. To niezły samochód mimo że nie wygląda.
W razie pytań proszę pisać sms lub na Otomoto. Bardzo dużo pracuję i często nie mogę odebrać telefonu. Jeśli ktoś życzy sobie porozmawiać ze mną przez telefon nie ma problemu, tylko wcześniej proszę napisać. Pozdrawiam.