Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 2
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 3
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 4
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 5
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 6
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 7
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 8
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 9
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 10
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 11
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 12
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 13
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 14
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 15
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 16
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 17
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 18
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 19

1 / 20

video
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 2
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 3
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 4
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 5
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 6
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 7
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 8
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 9
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 10
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 11
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 12
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 13
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 14
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 15
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 16
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 17
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 18
Volkswagen Golf GTI Performance BlueMotion Technology - 19

Najważniejsze

Przebieg

145 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

230 KM

Opis

Na sprzedaż Volkswagen Golf VII generacji , model GTI Performance. Charakteryzuje się przede wszystkim lepszym układem hamulcowym, szperą elektroniczną na przednią oś oraz fabrycznie zwiększoną mocą w stosunku do podstawowej wersji GTI.

W wyposażeniu samochód ma m.in. biksenon z doświetlaniem zakrętów, tylne lampy ledowe, ABS ESP, elektroniczna szpera, climatronic dwustrefowy, grzane fotele, isofixy z tyłu, system start/stop (obecnie zablokowany programowo), automatyczny hamulec wspomagający ruszanie pod górę lub po prostu trzymający auto w zatrzymaniu w korku czy na światłach, elektryczne szyby i lusterka.

Samochód jest po programie. Zmierzony ostatni raz na hamowni 13.11.2024. Moc: 282KM@5319RPM i moment: 466Nm@2902RPM - żadne limitery nie zdjęte, nie jest w żaden sposób zalewany, wszystko jest jak być powinno - bezpiecznie przy seryjnym turbo IS20.


Samochód kupiliśmy dwa lata temu z przebiegiem około 120 000 km. Mimo dbania o niego i wymiany oleju na OEM (0w30) co 8000 km, przy przebiegu 130 000 km obróciło panewkę korbowodową na wale korbowym. Jedyne wytłumaczenie na tą sytuacje jest zaniedbanie przez poprzednich właścicieli, a najbardziej winiłbym tutaj producenta i jego interwały olejowe "LongLife" co 30000km, co jest niestety zabójstwem dla dzisiejszych jednostek, a ludzie bardzo często się tego interwału trzymają od stanu nowego samochodu.


Postanowiliśmy przywrócić go do stanu fabrycznego używając wszystkich nowych części z ASO OEM. Oprócz obróconej panewki w silniku nie wyrządziło żadnych szkód, ale mimo to wymieniliśmy w maju tego roku m.in.:


  • Wał korbowy - OEM
  • Panewki korbowodowe oraz główne - OEM
  • Korba, na której obróciło panewkę - kolbenschmidt (firma robiąca części OEM na pierwszy montaż dla VW) (dla pewności)
  • Pompa oleju - OEM (była sprawna, lecz wymiany podlegały wszystkie elementy odpowiedzialne za transport oleju po silniku, wszelkie sitka filtry oraz również pompa, aby zapobiec migracji opiłków po panewce po zdrowym silniku)
  • Chłodniczka oleju
  • Kompletny rozrząd - wszystkie ślizgi, napinacze i łańcuchy
  • Nowe pierścienie na tłokach - OEM
  • Planowanie i regeneracja głowicy
  • Wszystkie uszczelki, dekielki, śruby w silniku - nowe OEM
  • Czujnik ciśnienia/temperatury oleju
  • Simmering wału od strony skrzyni
  • Uszczelki wraz z oringami do wody pod ponowny montaż turbo
  • Sprawdzenie całego bloku - jest cały w nominale, jak fabryka
  • sporo innych części, których tu nie wymieniłem a są konieczne przy takim zabiegu, żeby nie rozbierać kiedyś drugi raz silnika - wszystko brane z OEM


Same części do tej operacji kosztowały przeszło 12 000 zł, na wszystko są F-VAT, jak również na wykonaną usługę. Posiadam zdjęcia z tej operacji do wglądu, w jaki sposób silnik był składany .


Zaraz przed remontem wymieniono:

  • chłodnicę wody - Nissens (króciec od chłodnicy zaczął się pocić)
  • termostat z obudową + pompa wody - OEM
  • odmę olejową
  • tarcze tył i przód - OEM
  • klocki tył i przód - OEM
  • tuleje wahacza przód - od audi S3 - pełniejsze i wytrzymalsze, niż OEM VW
  • olej w szperze - OEM


Po remoncie wymieniono ostatnio końcówki drążka na TRW, ponieważ lekko postukiwały oraz sprzęgło.


Podczas wszystkich wymienionych prac zdecydowaliśmy się również na regenerację oryginalnych ALU (ząb czasu już je nadgryzł), więc zamiast fabrycznego antracytu wybraliśmy kolor z RAL najbardziej zbliżonego do czerwieni GTI (praktycznie nie do odróżnienia) oraz na nowo wytoczono fronty metodą CNC. Wszystko wykonane w renomowanej firmie TECH-MAR metodą proszkową. Całość pokryta bezbarwnym.


Obecnie felgi uzbrojone są w opony zimowe i na takich samochód zostaje sprzedany.


Cena jest do rozsądnej negocjacji, biorąc pod uwagę jak o ten samochód zadbaliśmy i ile serca oraz funduszy w niego włożyliśmy.

 

14 listopada 2024 0:21

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2013

Model pojazdu

Golf

Wersja

GTI Performance BlueMotion Technology

Generacja

VII (2012-2020)

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

47250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Daniel

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łysokanie, wielicki, Małopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store