VW Golf 7R. Jest to wersja z 2017r, więc facelift bez GPF, po kompleksowym tuningu.
Przejąłem leasing w maju 2022r z przebiegiem 99 kkm, przez ten okres GofeR zrobił 36 kkm.
Pojazd jest oklejony folią PPF full front, posiada również położoną ceramikę, jest bezwypadkowy oraz lakier nigdzie nie był powtórnie malowany (https://www.facebook.com/warszawskiblysk/posts/pfbid03Wz34CcTQ7YzvonuoadFLkVnf4fsZPDmiya2GjfnWZdvSmp2qR7raSjkrCPs9PG5l).
Pojazd był pedantycznie utrzymany przez poprzedniego właściciela, jak również przeze mnie.
W samochodzie zostały wymienione/zrobione (zmodyfikowane):
-pełne wytłumienie auta pod kątem instalacji audio (podłoga, dach, drzwi, klapa);
- "customowa" instalacja audio, wymienione wszystkie przetworniki i wzmacniacz, źródłem jest oryginalna jednostka MIB, sygnał jest pobierany z magistrali MOST150;(https://www.facebook.com/reel/1438758253499299)
- Pełna "customizacja" wnętrza auta w firmie Carissmo, wg projektu Lfant Design - skóra, skóra carbon i alcantara - fotele (z carbonowymi plecami), boczki drzwi i deska (https://www.facebook.com/carissmo/posts/pfbid02th7ZUcjMRbo6BPW7kGTQr1f37xXAZQuB5YvgvLWssxb7kN2B9vaaA7SsEkT6YApFl);
-kompletny stage 3, moc 500 KM / 650 Nm
-Turbosprężąrka LM500;
-Intercooler Do 88;
-Wydech kompletny z MG Motor Sport wraz ze sportowym katalizatorem;
-Świece z Audi RS6, cewki OEM, pompy paliwa Walbrem (hpfp i lpfp);
-Przednie zaciski WRK Brakes 6-tłoczkowe, tarcze pływające 380x34 z klockami PowerStop Z26 (https://www.facebook.com/wrkbrakes/posts/pfbid0rp1mXNefRBh7DzG7TjKnt38tDbvpGjnWSvkbi8WhqgEoFzYGwjDr4hfdoxLRJky3l);
-Tylne zaciski OEM z jarzmem pozwalającym na montaż tarcz o rozmiarze 335x22 z klockami PowerStop Z26;
-Zawieszenie KW DDC Plug & Play, współpracujące z fabryczną regulacją twardości zawieszenia (https://www.facebook.com/jdlperformance/posts/pfbid02zqMgBigBmS888W8MFgMdG8HQdE4VqHB9kxuCjHX6BBfeV3BZ6G5eWmKjLYkUFKvCl);
-Oryginalny bodykit iSweep w kolorze nadwozia;
-Dolne rozpórki nadwozia iSweep - srodkowa i tylna;
-Olej Ravenol RUP 5W40 (Racing Ultra Performance) + filtry (OEM) co 7,5 kkm,
poza filtrem powietrza - wkładka K&N;
-Olej w skrzyni biegów, przekładni kątowej, haldexie - wszystkie OEM VW, wymienione ostatnio przy 135kkm;
-Opony letnie Continental SportContact 7 wraz z felgami OEM Reifnitz, dystanse 11 mm/stronę;
Pojazd był serwisowany w ASO i w serwisie specjalizującym się w grupie VAG.
Samochód nie wymaga wkładu finansowego.
Cena: 159 000 zł lub 37 000 euro, umowa k/s
Po więcej informacji zachęcam do kontaktu telefonicznego.