Chciałem zaoferować Państwu, wyjątkowy samochód. VW Golf mk8 GTI Clubsport.
Auto z przebiegiem 22 873 (będzie delikatnie rosnąć). Golfa zamówiłem w Niemieckim salonie w Marburgu, skonfigurowany dla mnie. Zamówiony w Niemczech ponieważ w Polsce był nie dostępny. Odebrałem go w salonie w Niemczech, przywieziony na lawecie do kraju, gdzie go opłaciłem i zarejestrowałem, nie mogę powiedzieć, że było to opłacalne :).
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem. Posiadam wszystkie dokumenty, tłumaczenia.
Golf jest regularnie serwisowany, miał akcje serwisować związaną z wymianą kierownicy, oraz pokrywą silnika. Aktualnie nie występują w aucie żadne defekty o których byłbym świadom, system pracuje responsywnie. Auto jest na gwarancji do 2026 roku. Olej silnikowy wymieniany co 2tys, potem 10 i 8 tys KM. Aktualnie zalany jest olej ceramiczny Mihel 5w30
Golf ma moc 300KM napęd na przód i niską wagę około 1400kg
Wyposażenie golfa
- automatyczna skrzynia DSG
- opcjonalny lakier Kings Red metalic
- adaptacyjne zawieszenie DCC
- nawigacja rozszerzona Discover Pro
- pakiet business
- IQ Light LED Matrix
- pakiet komfort
- kamere cofania
- keyless
- elektronicznie składane lusterka
- automatycznie opuszczane lusterko pararzera gdy cofamy
- przyciemnione tyle szyby
- side assist
- podgrzewane fotele
- podgrzewana kierownica
- systemy autonomicznego parkowania
- dodatkowe poduszki z tyłu
- klimatyzacja automatyczna
- i wiele innych
Przy aucie dokonałem wielu modyfikacji (dość kosztownych)
- renomowane zawieszenie KW DDC (gwint kompatybilny z układem dcc, można ustawiać sztywność z komputera w aucie koszt takiego zawieszenia to około 13 tys zł)
- dodatkowe emblematy na siedzeniach zamówione w Niemczech
- wszystkie plastiki zewnętrzne przygotowane i odmalowane na czarny połysk 5 tys zł
- emblematy CS zewnętrzne na listwach (progach) 300 zł
- otwarta kratka od strony kierowcy w zderzaku by umożliwić lepsze chłodzenie
- na specjalne zamówienie wykonano felgi kute, z różnym stopniem wklęsłości (concave) przód/tył. Felgi zamówiłem w Turismo czarny połysk, koszt tych kół 20 tys zł
- tylny dyfuzor został wymieniony na bardziej agresywny maxton koszt około 1 tys zł
- między przednimi kielichami założona została rozpórka stalowa koszt około 500zł
- klocki hamulcowe EBC Blue, oplot stalowy (czerwony) hell około 2500zł
- układ wydechowy tytanowy Akrapovic 20 tys zł
- cały samochód jest oklejony folią PPF razem z wnętrzem 20 tys zł
- schowek pasażera - flokowany 1 tys zł
- dodatkowe przyciski na kierwonicy z audi R8, w pełni funkcjonujące 2 tys zł
- ramka kierownicy czarna 500 zł
- listwy w kokpicie oklejone specjalną folią z wzorami w stylu plastrów miodu 1 tys zł
- dywaniki gumowe z logo gti 500zł
- dodatkowe wygłuszenie boczków drzwi oraz klapy bagażnika 1 tys zł
- łopatki do zmiany biegów z golfa R 1 tys zł
Zachęcam auto jest wyjątkowe, zadbane, przebieg jest niewielki, historia pojazdu znana
Sprzedaż na umowe Kupna Sprzedaży