Sprzedam Volkswagena Golfa Mk1 z silnikiem 1.5D o mocy 39 kW (50 KM). Jestem trzecim właścicielem tego auta, które w Polsce służyło od 1985 roku. Pierwszy właściciel używał go jako "woła roboczego" do pracy w polu, a naprawy wykonywał w stylu epoki – sznurkiem i młotkiem. Karoseria malowana na różne sposoby: pędzlem i sprayem – ma swój unikalny charakter!
Przez ostatnie 2 lata, odkąd go kupiłem, poświęciłem sporo czasu i serca, by doprowadzić go do normalnego stanu. Oto, co zostało zrobione:
Karoseria i podwozie:
Podwozie w dobrym stanie – brak dziur w podłodze i podłużnicach, progi też trzymają się dobrze.
Konserwacja podwozia jeszcze fabryczna, nadal "klejąca".
Karoseria – jak wspomniałem, malowana "artystycznie", ale trzyma się kupy.
Silnik i układ napędowy:
Wymieniony zbiornik paliwa.
Regeneracja pompy wtryskowej i wtryskiwaczy (poprzedni właściciel jeździł bez filtra paliwa!).
Remont silnika: komplet uszczelek, głowica, nowe pierścienie, panewki, rozrząd, pompa wody, termostat, alternator, rozrusznik i więcej.
Silnik chodzi równo i nie zawodzi.
Zawieszenie:
Kompletna odnowa: nowe wahacze, tuleje, gumki, amortyzatory, sprężyny, łożyska, poduszki – wszystko, co się dało wymienić.
Hamulce:
Układ hamulcowy po regeneracji – wszystko nowe i gotowe do jazdy.
Wnętrze i elektryka:
Deska rozdzielcza z nowymi żarówkami – wszystko świeci jak należy.
Nowe reflektory WESEM – lepsza widoczność niż w oryginale.
Na pewno pominąłem kilka rzeczy, bo lista napraw jest długa, ale auto jest w pełni sprawne i gotowe do dalszej przygody. To nie jest salonowy egzemplarz, tylko prawdziwy klasyk z duszą, który przeszedł solidną odbudowę. Idealny dla fana motoryzacji, który doceni jego historię i charakter.
Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej – Golf czeka na nowego właściciela!