Dzień dobry,
Auto sprowadzone w 2023r. ze Szwecji, posiada w pełni udokumentowany przebieg 280tys. km (szwedzki "cepik" a potem polski")
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od roku i zrobiłem niecałe 15tys. km, samochód służył do wyjazdów rodzinnych lub "kamperowania" we dwie osoby. Multik zarejestrowany jako osobowy na 7os. tak jak wyjechał z fabryki.
Na dwóch ostatnich zdjęciach widać historię ze szwedzkiego systemu.
Stan auta określam na bardzo dobry, T4 odbyliśmy bez strachu np. podróż do Disneylandu, wracając przez Szwajcarię, łącznie 4500km w ciągu kilku dni.
Również stan blacharsko-lakierniczy jest bardzo dobry, auto przeszło po sprowadzeniu "poprawki blacharskie" - wstawienie reperaturek progów i przednich błotników, było wtedy też częściowo polakierowane - posiadam dokumentację zdjęciową. Została również zrobiona konserwacja woskami (żadnego bitexu).
Samochód jest 100% bezwypadkowy.
Jak na Multivana T4 jest dość dobrze wyposażony, posiada:
- klimatyzację manualną
- nawiewy na każdy rząd siedzień (2gi i 3ci)
- dodatkowe ogrzewanie tylnej części kabiny (w sumie są 3 dmuchawy razem z przednią)
- centralny zamek
- wspomaganie kierownicy
- elektrycznie opuszczane szyby
- elektrycznie podgrzewane i ustawiane lusterka (ta opcja nie działa w tej chwili)
- tempomat
- fabrycznie przyciemniane szyby
- podświetlenie klamek i podłogi LED (to już moja twórczość)
- oświetlenie wnętrza - ciepły LED
- dedykowany materac z pianki memory, składany na 3 części - śpi się jak w domu
- zasłonki dedykowane do T4 w kolorze ciemno-szarym
- wiele gniazd do ładowarek +4 x USB z przodu
- 4 kapitańskie fotele z podłokietnikami
- przednie fotele podgrzewane
- obracane fotele drugiego rzędu
- regulowana kanapa
- 6 głośników
- nowe, całoroczne opony zakupione pod koniec lata 2024 (faktura, gwarancja)
- hak z nową instalacją elektryczną
- poduszka kierowcy
- spryskiwacze reflektorów (jeden uszkodzony)
i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.
Oprócz prac blacharskich i lakierniczych, technicznie jak pisałem wyżej, bez żadnego wkładu (poza lusterkami, które trzeba ustawić ręcznie).
Zrobione było:
* 267tys. km
- Tarcze i klocki przód
- Tarcze i klocki tył
- Zaciski hamulcowe tył (nowe)
- Linki ręcznego - 2 szt.
- Linka ręcznego centralna
- Olej z filtrem (olej wymieniony 2x, drugi raz po 1000km)
- Końcówki drążka - 2szt.
- Drążek kierowniczy
* 268tys.km
- Rozrząd komplet 2 strony
- Ustawienie pompy wtryskowej (pali "od strzała" w każdych warunkach)
- Świece żarowe 5x
- Simmeringi 3x
- Uszczelka pompy oleju
- Koło pasowe
- Pompa wody
- Płyn chłodniczy
- Pasek mikro
- Rolka prowadząca 2x
- Rolka napinacza
- Filtr kabinowy
- Filtr powietrza
- Filtr oleju
- Filtr paliwa
- Olej 6L Motul 5W30
- Poduszki intercoolera
- Sworznie górne 2x
- Sworznie dolne 2x
- Gumy stabilizatora 2x
- Pierścienie ABS 2x
- Tarcze kotwiczne 2x - hamulce
- Łączniki stabilizatora 2x
- Wentylator Klimy Lewy
- Sprzęgło sprężarki klimy
- Przewód turbo
- wymienione na nowe szkła kierunkowskazów oraz tylne lampy - stare były już b.brzydkie
* 269tys. km
- Wymiana dmuchawy nawiewu przód
- Instalacja gniazd ładowania
- Rozrusznik - naprawa (szczotki, smarowanie)
* 279tys. km
- Alternator naprawa (szczotki)
- Opony całoroczne Goodride 195/70 R15
- Olej i filtry (Motul 5W30)
- Dmuchawa dolna - wymiana
Jak widać jest świeżo po serwisie olejowym.
Posiadam do niego jeszcze bagażnik dachowy i kilka innych drobiazgów.
Jeśli potrzebne są jakieś dodatkowe zdjęcia to proszę pisać/dzwonić.
Chętnie opowiem więcej o tym aucie, część rzeczy (np. wygłuszenie drzwi) robiłem sam więc widziałem w jakim stanie są zakamarki.
Auto z pewnością posłuży jeszcze wiele lat, zapraszam do kontaktu.