Szanowni.
Z bólem serca ale wystawiamy na sprzedaż naszego multivana - jest to kolejny model jaki posiadamy.
Przyczyna prozaiczna - dzieciaki wyrosły i poszły w świat, zakupiliśmy cudownego ID Buzza ( do jazdy wokół komina :) ) i nagle się okazało że Multivan więcej stoi jak jeździ.
Samochód odkupiliśmy po leasingu. Zakupiony w Polskim salonie.
Praktycznie najwyższa wersja wyposażenia - highline, kilka smaczków poniżej.
- napęd 4motion z blokadą tylnego mostu - bardzo się przydaje zwłaszcza w zimie
- fabryczne webasto- programowalne lub odpalane z pilota
- pakiet wyciszający z podwójnymi klejonymi szybami z przodu - genialna opcja :)
- drzwi boczne otwierane elektrycznie, klapa tylna domykana elektrycznie
- lampy LEd bi ksenon ( chyba tak się to pisze :) )
- zabudowa podwozia osłonami
- regulowane zawieszenie DCC- opcja komfort/normal/sport - naprawdę działa.
- Tempomat ACC
- podgrzewana przednia szyba - zostanie na dniach wymieniona w serwisie ponieważ jest ślad kamienia z trasy.
- demontowany hak holowniczy Westfalia.
- Bardzo mocne audio - carplay android auto. Fabryczna nawigacja z aktualnymi mapami
- dodatkowa półka w bagażniku - składana
- tapicerka skóra z alcantarą
- rolety w przestrzeni pasażerskiej
- tylna kanapa rozkładana na łóżko
- środkowe fotele "kapitańskie" obrotowe 360st
- rozkładany stolik
Dlaczego jest to samochód wart uwagi i wart swojej ceny:
-Polski salon i pewna historia
W naszych rękach od jesieni 2020 - historia uszkodzeń - banalna - w sumie są to szkody parkingowe - poprzedni właściciel zgłaszał obtarcia - część niestety widoczna do dziś ale bardzo delikatnie -
podczas naszego użytkowania wymieniony był zderzak tylni - patrząc na raport autodna wygląda jakby mu tył urwało :) - w rzeczywistości miłej Pani "spadło" stare mondeo z biegu i samochód się stoczył lekko uderzając w tylni zderzak - ponieważ było zimno tyle wystarczyło żeby od góry plastik pękł - samochód był naprawiony w ASO gdzie zgodnie ze sztuka nie bawiono się w spawanie plastiku tylko wymieniono cały zderzak - Ponieważ samochód ma rejestrator przód- tył całe zdarzenie jest nagrane jak również posiadamy zdjęcia uszkodzonego zderzaka.
- SAMOCHÓD CAŁY CZAS JEST SERWISOWANY W ASO !!! - ostatnie dwie, trzy faktury opiewały na około 40 tysięcy złotych, Wymieniono:
- dwumasę w DSG
- dwa przednie regulowane amortyzatory,
- pasek rozrządu przy przebiegu 150 tyś km ( nie jak zaleca producent przy 210 tyś. km ponieważ rzadko dojeżdżają)
- uszczelnienie silnika, delikatny wyciek z uszczelnienia wału.
- serwis tylnego mostu z wymianą oleju
- serwis skrzyni biegów z wymianą oleju
- na bieżąco wymieniane są tarcze i klocki wraz ze śrubami mocującymi
- bieżące przeglądy i wymiany olejów i filtrów częściej niż zaleca producent i olej zalany to motul 5W30 a nie ta woda 0W30
Na wszystkie części jest fabryczna gwarancja 24 miesiące oraz dzięki serwisowaniu w ASO - gwarancja mobilności VW. w przypadku jakiejkolwiek reklamacji nie trzeba się szarpać z przysłowiowym "Panem Zdziskiem" tylko jedziemy do pierwszego z brzegu ASO i egzekwujemy gwarancje na wykonane naprawy.
Samochód kupiliśmy przy nalocie 77 tys km - teraz to prawie drugi raz tyle - głownie trasy autostradowe Rzeszów - Gdańsk - Rzeszów albo Polska - Alpy.
Samochód prezentuje się bardzo atrakcyjnie i jest w bardzo dobrej kondycji mechanicznej.
Sprzedajemy z pełną fakturą vat
Cena jaka nas interesuje to 154 000,00 zł netto
Nie jesteśmy zainteresowani wymianą za skórki z wiewiórki czy tresowane wydry :)
Handlarzom dziękujemy ale.... nie
Dodatkowych informacji chętnie udzielimy przez telefon.
Multivana zwanego "Pumba" można obejrzeć w Rzeszowie -lub w O.W Kormoran w Sycowej Hucie koło Kościerzyny 60km od 3 city. Samochód w ciągłej eksploatacji :)