Witam,
Pod młotek idzie mój prywatny bus VW T4 multivan Allstar 7-osobowy (jest to oryginalny multivan, nie przeróbka). Jestem jego właścicielem od 8 lat (drugim w Polsce). Oczywiście autko posiada wykupioną polisę OC oraz przegląd jego ważność to 26.06.2025. Bus przeżył wiele przygód ze mną jak i jeszcze przede mną. Rocznik auta 1993. Pierwotnie kolor czerwony, silnik 2,4 AAB, obecnie kolor jak na zdjęciach (Raptor) pomalowany w całości również od środka. Silnik 1,9 TDI AHU 90 km 1997r.
Samochód 2 lata temu po blacharce, wyciszony, wyklejony w całości alubutylem.
Skrzynia biegów, alternator oraz turbina (vwt4 ABL) po regeneracji. W skrzyni wymieniony 5 bieg na szybszy. Dawcą serca (silnika) był również mój prywatny samochód Seat Cordoba Vario, więc jest naprawdę zadbany. Reguralnie serwisowany, a przebieg jest jak najbardziej autentyczny i wynosi na chwilę obecną: 307000 faktyczny(470 000licznik) co się zmienia co jakiś czas, gdyż auto jest w eksploatacji. Rozrząd wymieniany około 30 tyś km temu. Wszystko przy busie robiłem sam, aby mieć pewnośc co do wykonania np. swap silnika, wyklejanie alubutylem, konserwację podwozia itp. Poświęciłem mu naprawdę sporo swojego wolnego czasu, aby mnie nie zawiódł na trasie - co też uczynił ;) Obecnie stoi na oryginalnych felgach multivan (opony lato), które razem z nim opuściły fabrykę, opony zimowe również na alufelgach. Nowemu właścicielowi dorzucę mnóstwo części zapasowych: klimatyzację (z passata) którą miałem zamontować, ale niestety czas zweryfikował moje plany, przekaźniki, pompy: wody i paliwa, dodatkowe wytryski, koła zębate 5 biegu, itp. jak również części wyposażenia wewnętrznego, które można zamontować np. stolik między przednie siedzenia z KIA, lodówkę sprężarkową, szyberdach uniwersalny, jest tego naprawdę dużo.
Oczywiście jest także kilka rzeczy, które trzeba ogarnąć ( chociaż nie przeszkadzające w użytkowaniu) np:
- brak kratek nawiewu na przednią szybę
- brak zaślepki (airbag) pasażera
- połamany jeden z uchwytów na kubek
- po około 2 do 5 min od odpalenia miga kontrolka świec ( błąd czujnika hamowania, częsta bolączka swapowanych silników, błąd sam znika po ponownym rozruchu).
- siłowniki tylnej klapy nie trzymają za dobrze, gdyż zwiększyła się jej masa po wklejeniu alubutylem. Za nieduże pieniądze dostępne są mocne i dobre zamienniki.
wyposażenie:
- brak klimy
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- centralny zamek z pilotem
- instalacja pod drugi Aku pod siedzeniem kierowcy
- kierownica golf 2 obszyta wentylowaną skóra
- 7 siedzeń ( na zdjęciach zamontowane 5)
- stolik
- oczywiście tylne kanapa składana do formy łóżka
- szuflada pod kanapą
Auto do obejrzenia w okresie świątecznym i nowo rocznym