Sprzedam VW T5 – wersja Multivan Edition – 2011 -140KM -2.0 TDI
Jestem drugim właścicielem w Polsce. Kupiłem auto we wrześniu 2021.
Samochód jest zadbany i mocno doposażony, na bieżąco serwisowany. Przejechałem nim 50 000km, 80% przebiegu to trasy. Olej zmieniany co 15 000 km – tylko MOTUL, co roku serwis klimatyzacji.
Posiadam komplet 3 fabrycznych kluczyków, koło zapasowe zimowe pełnoprawne.
Przeprowadziłem w nim następujące naprawy:
o Sprawdzenie wtrysków – 2022.12 , nie wykazywały zużycia, nie zalecono regeneracji;
o Wymiana rozrządu -2023.12 , przy przebiegu 162 000 km;
o Wymiana sprzęgła i koła dwumasowego – 2024.02 – komplet;
o Wymiana dwóch akumulatorów -2024.04 – oba firmy MOLL, pod siedzeniem AGM;
o Wymiana klocków i tarcz hamulcowych - 2024.09 – komplet;
o Serwis olejowo filtrowy -2024.12;
o Wymiana końcówek drążków kierowniczych - 2025.01.
Auto wyposażone jest w dogrzewacz postojowy Suchy i mokry, który można uruchamiać z pilota lub ręcznie, można też zaprogramować. Jest to super rozwiązanie, bo podczas porannych mrozów rozmraża szyby, nagrzewa wnętrze i ogrzewa silnik żeby ten poranny rozruch odbywał się już na lekko ciepłym silniku. Ogrzewacz może być również wykorzystywany do nocowania w aucie na co jest przystosowane. Akumulator pod siedzeniem wyposażony jest w cewkę separacyjną, co umożliwia korzystanie z ogrzewania, oświetlenia, radia, czy gniazd 12V, podczas postoju - układ nie korzysta z akumulatora podstawowego - rozwiązanie fabryczne.
Klimatyzacja trójstrefowa z funkcją odparowywania szyb w strefie pasażerskiej oraz klimatyzowany schowek na zimne napoje.
Nagłośnienie Dyn audio, – 8 głośników , RNS 510 DVD, karta SD i bluetooth, wekslarka SONY; mapy w nawigacji z 2019 r. Europa
Czujniki parkowania przód i tył współpracujące z kamerą cofania.
Nie ma żadnego start/stop, ani AD BLU !!!!.
Najbardziej niezawodna jednostka 2.0 TDI 140KM z 6 biegową skrzynią manualną
Drzwi boczne przesuwane elektrycznie z możliwością stertowania z pulpitu kierowcy. Domykanie szyb z pilota.
Obecnie auto jest na 17 calowych kołach z oponami zimowymi Michelin – kupione w 2022r. (wersja XL czyli ciche i komfortowe , nie żadne C jak do ciężarówek). Letnie opony są na czarnych aluminiowych również 17 calowych felgach.
Samochód jest 7 osobowy, obecnie wstawione są dwa fotele w trochę innym kolorze z funkcją fotelika dziecięcego i ochroną głowy. Fotele oryginalne też posiadam. 4 pojedyncze fotele dają dużo możliwości, bo można np. wstawić 2 pojedyncze w drugi i trzeci rząd i jechać komfortowo w 6 osób, każdy ma swoją własną regulację oparcia i podłokietniki. Powstaje wtedy tunel przez środek samochodu np. na narty (raz wiozłem rynnę o dł. 3,5m). można wstawić też 3 fotele, jeden np. po środku, tyłem do kierunku jazdy i powstaje dużo miejsca na bagaże, a każdy pasażer może sobie swobodnie wyprostować nogi. Można wyciągnąć pojedyncze fotele przesunąć kanapę w drugi rząd i może jechać 5 osób, a z tyłu ogromny bagażnik. Można wyjąć wszystkie siedzenia z tyłu i powstaje auto do przewozu towarów, które ma przewagę nad zwykłym transporterem, bo wchodzą 3,5m elementy. Jest kratka separacyjna części bagażowej, oraz roleta bagażnika.
Auto z roku 2011 – oceniam jego stan na bardzo dobry +, wszystko sprawne, posiada normalne ślady użytkowania.
Poprzedni właściciel poinformował mnie, że samochód nie był fabrycznie wersją Multivan Edition, jeszcze w Niemczech został tak wystylizowany.
Podczas mojej eksploatacji nie brał udziału w żadnej kolizji. Z moich oględzin podczas zakupu nie wynika żeby miał wcześniej jakiś poważy wypadek. Przez 3,5 roku nigdy mnie nie zawiódł. Nie pobiera oleju, ani żadnych płynów eksploatacyjnych. Auto w ciągłej eksploatacji.