Dzień dobry.
Cena na kołach zimowych 17 cali.
Mam na sprzedaż VW CC R-Line z roku 2010 wyposażony w silnik 2.0l TSI o mocy 200KM i momencie obrotowym 280Nm, w kolorze Candy White, kupiony od drugiego właściciela w kraju w 2022r, sprowadzony w 2018r w całości z niewielkimi uszkodzeniami, mogę wysłać link do archiwum aukcji i zdjęcie. Obecny przebieg to 179000km i rośnie. Jeśli jesteś zainteresowany, polecam opis przeczytać do końca.
Po pierwsze jest to oryginalny R-Line z szerokimi progami i obniżanym twardym zawieszeniem, żadne dokładki i inne eksperymenty, po drugie w przeciągu dwóch lat zainwestowałem w niego ponad 20 tysięcy złotych. Tankowany był wyłącznie na markowych stacjach paliwem 98. Jeśli chodzi o pakiet R-Line, samochód jest naprawdę twardy i w połączeniu z oponami 245/40/19 pokonywanie zakrętów, łuków czy rond to czysta przyjemność. Felgi zostały dobrane w salonie spośród wielu poprzez przymierzanie bezpośrednio na auto, dlatego wizualnie pasują. Audio gra bardzo dobrze, ale nie jest to poziom Bose z Audi S4, bliżej Logic7 w BMW. CC parkowany zawsze według kolejności: zatrzymanie-hamulec postojowy-lewarek skrzyni na P. Chroni to blokadę w skrzyni przed nadmiernym obciążeniem.
Co zostało wymienione?
Przede wszystkim cała góra silnika to nowe części w większości oem lub Bosch, zawory, dżwignie i hydropopychacze , wałek dolotowy Bosch, planowanie głowicy, wszystkie uszczelki, nowe wtryskiwacze Bosch, pompa vacuum, poprawione gwinty i nowe szpilki kolektora dolotowego, cały kompletny rozrząd z pompą wody i kołem zębatym, nowa chłodnica i króciec układu chłodzenia, pasek zębaty, uszczelka kolektora ssącego. Niby banalne, ale sama wymiana pompy wody i szpilek to faktura na 4 tysiące złotych. Dalej koło pasowe wału, poduszka silnika lewa, wszystkie cewki zapłonowe NGK, zawór zmiennych faz rozrządu, napinacz paska osprzętu, akumulator, filtr kabinowy, przednie lampy. Pomniejsze rzeczy jak podkładki, uszczelki czy nakrętki zostały również wymienione podczas całego tego serwisu. Tarcze i klocki (białe niepylące) przód oraz tył w trakcie mojego użytkowania też zostały wymienione na nowe, sprawdziłem ich stan i poza osadem na brzegach tarcz w zasadzie są one idealne a klocki grube. Wymieniona została także odma.
Z takich podstawowych odpowiedzi na oczywiste pytania - klimatyzacja jest sprawna, pod samochodem nie ma plam oleju, nie wyświetlają się żadne błędy, akumulator jest w porządku, podgrzewanie foteli działa jak i cała elektryka. CC nie puszcza dymków zarówno na postoju jak i w końcowym zakresie obrotów, szybko się nagrzewa i trzyma prawidłową temperaturę. Oświetlenie zostało przerobione na europejskie, bez chińskich ledów czy xenonów, lusterka zewnętrze mają szerokokątne wkłady. W zawieszeniu nie słychać żadnych stuków.
Wyposażenie:
* pakiet R-Line zewnętrzny i sportowe zawieszenie
* skrzynia DSG 6 stopniowa z trybem Sport i Manual
* radio z wyświetlaczem dotykowym 7 cali, wejściem na kartę SD, zmieniarką 6CD
* 8 głośników, osobno wysokotonowe, w przednich drzwiach z bass reflexem
* prędkościomierz w km/h na wyświetlaczu
* bluetooth do połączeń z telefonem
* tempomat
* fotochromatyczne lusterko wsteczne
* reflektory doświetlające zakręty
* podgrzewane przednie fotele
* elektryczne sterowanie odcinkiem lędźwiowym fotela kierowcy
* sterowanie podstawowymi funkcjami radia i komputera na kierownicy
* auto hold utrzymujący samochód w miejscu po zatrzymaniu, również na wzniesieniach
* elektryczny hamulec ręczny reagujący np na odpięcie pasów
* klimatyzacja jednostrefowa manualna Climatic
* wycieraczki z czujnikiem deszczu
* oświetlenie zewnętrzne w lusterkach
* elektryczne wspomaganie kierownicy
* elektryczne fotele, szyby i lusterka
* ISOFIX na obu miejscach tylnej kanapy (spokojnie wchodzi fotelik do 9-36kg)
* ESP, ASR, ABS i EDL (blokada mechanizmu różnicowego)
* 8 poduszek powietrznych
* blokada tylnych drzwi Child-Lock
* automatyczny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
* regulowany podłokietnik ze schowkiem i uchwyty na napoje z przodu
* schowek z uchwytami na napoje z tyłu
* komputer wskazujący spalanie, dystans, zasięg, czas, dwa tripy, kompas
* sygnał zamknięcia samochodu
* felgi 19 cali z oponami 245/40/19, komplet kół zimowych 17 cali (mogę wysłać zdjęcie)
Wady.
Samochód nie jest nowy, proszę mieć tego świadomość, jest biały więc każde uszkodzenie lakieru bardziej rzuca się w oczy niż np na kolorze czarnym, niektóre byłyby niewidoczne na innej barwie. Są zaprawki, pęknięcia, pajączek z tyłu na zderzaku czy większy ubytek na przednim, gdzieniegdzie widoczne ślady lakierowania, odpryski, niewielkie przebarwienia. Takiego CC już kupiłem, jednak ważniejsza była dla mnie mechanika i przebieg. Auto mimo to dalej prezentuje się atrakcyjnie, postawione obok Tesli wygląda lepiej, na co zwróciła uwagę moja córa. Skrzynia biegów czasem ma swoje humory, nic wiekiego, jak każdy używany automat DSG. CC na tych kołach wymaga nieco korekty jazdy na trudnej nawierzchni, nie jest to wada ale wspominam o tym. Fotel kierowcy na wewnętrznej stronie siedziska ma pęknięcia. I najważniejsze: cała podsufitka jest do obszycia lub wymiany. Dla niektórych szok, dla innych jak i mnie standard w każdym VW czy Audi które ma już kilkanaście lub więcej lat. Nie wisi tak, że nie da się wsiąść do auta. Ciemna folia na szybach najlepszy czas ma już za sobą i to minimalnie widać. Zbliża się termin wymiany oleju.
Mimo tych wad uważam, że CC jest wart zakupu bardziej niż tańsze egzemplarze z tylko podstawowym serwisem. Gdyby absolutnie wszystko było bez zarzutu cena wynosiłaby ponad 50 tysięcy, proszę wziąć to pod uwagę, minimalna negocjacja ceny na miejscu, nie w wiadomości.
Samochód ma aktualny świeży przegląd, który przeszedł 17.10 i ubezpieczenie. Na oględziny i jazdę próbną zapraszam do Krakowa.
Kontakt tylko przez otomoto lub sms, nie odbieram telefonów z przyczyn osobistych, NIE ZAMIENIAM.
Zapraszam osoby zdedydowane, pojeździmy nawet godzinę.
Pozdrawiam!