Mam do sprzedania swój prywatny samochód – Volkswagen Passat Variant Highline 2.0 TSI 4MOTION 280 KM (206 kW) DSG.
Jestem pierwszym właścicielem. Auto kupiłem w polskim salonie w 2018 roku.
Samochód ma niski przebieg, co może wzbudzać podejrzenia, ale gwarantuję – jest to oryginalny przebieg. W domu od zawsze mamy trzy samochody, a ten służył wyłącznie do mojej dyspozycji i głównie na dalsze wypady z rodziną.
Od samego początku wprowadziłem indywidualne zmiany w aucie, wszystko z głową i sercem:
Zabezpieczenie powłoką ceramiczną Ceramic PRO 9H
Sprężyny Eibach Pro-Kit – obniżenie zawieszenia o 15–20 mm (wersja R-Line jest już fabrycznie niższa).
Produkt dedykowany do codziennej jazdy, w pełni kompatybilny z fabrycznymi amortyzatorami (również z DCC). Komfort jazdy bardzo zbliżony do fabrycznego.
Felgi kute BC Forged RZ21 (ostatnie 3 zdjęcia) 8,5x20" ET38, , wykończenie Brushed Clear na oponach Michelin Pilot Sport 4S 235/35 R20– to zestaw letni. Felgi wyprodukowane na zamówienie pod ten egzemplarz.
Zimowy komplet felg (wszystkie pozostałe zdjęcia) Obręcze aluminiowe Verona 8J x 19 - opony Nokian 235/40 R19 – przejechane maksymalnie 15 000 km. Założone dystanse Eibach 12 mm, które poprawiają wygląd auta.
Dodatkowo zamontowany jest RaceChip – moduł optymalizujący parametry silnika.
Zwiększa moc i zmniejsza spalanie – świetna opcja dla osób, które nie chcą ingerować w ECU. Auto było na gwarancji, więc RaceChip był wtedy idealnym rozwiązaniem.
Obecna moc: 333 KM – można zrobić program i wyciągnąć więcej, ale dla mnie to była optymalna konfiguracja.
Dodatkowo wyposażony w doczepiany hak holowniczy.
Samochód regularnie serwisowany, choć nie w ASO – celowo. Nie ufam autoryzowanym serwisom i mam ku temu powody.
Olej i filtry wymieniane co 7–10 tys. km, niezależnie od przebiegu – nigdy nie jeździłem dłużej niż 10 miesięcy na jednym oleju. Może ktoś powie, że przesada, ale ja po prostu chciałem to robić porządnie.
Od nowości używam oleju YACCO VX 1000 LL 0W40 – renomowany produkt.
Ostatni pełen serwis wykonany miesiąc temu – wymienione:
olej silnikowy + komplet filtrów,
wszystkie tarcze i klocki hamulcowe (przód i tył),
olej w skrzyni biegów DSG i jeszcze kilka innych rzeczy. (Jest dowód naprawy)
Auto przygotowane do jazdy – nic nie trzeba robić.
Samochód w najwyższej wersji wyposażenia – Highline. Przy konfiguracji wybrano praktycznie wszystkie dostępne wówczas opcje, z wyjątkiem panoramy i wentylowanych foteli z masażem. Z ważniejszych elementów wyposażenia warto wspomnieć o genialnym systemie audio – Dynaudio Confidence: 10-kanałowy cyfrowy wzmacniacz, 10 głośników o obniżonym rezonansie własnym, głośnik centralny oraz subwoofer – łącznie 700W czystego dźwięku.
Na pokładzie znajduje się także system nawigacji satelitarnej Discover Pro – już w wersji poliftingowej z dotykowym ekranem 9,2 cala.
Do tego zawieszenie z adaptacyjną regulacją sztywności (DCC) w połączeniu z pakietem sportowym DCC, co daje świetny kompromis między komfortem a prowadzeniem.
Oczywiście to tylko część wyposażenia – jest tego znacznie więcej. Dla poważnie zainteresowanych posiadam pełną, oficjalną specyfikację z dnia zamówienia – lista jest długa, więc nie wklejam jej tutaj.
Samochód od nowości garażowany, nigdy nie palono w środku. Regularnie oddawany do pielęgnacji w studiu detailingowym www.shinecardetailing.pl.
Ubezpieczenie OC ważne do 09.01.2026 r. - Polisa przechodzi na nowego właściciela.
Samochód pewny i uczciwy - Osoby realnie zainteresowane zakupem zapraszam do kontaktu. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.