Sprzedam VW Passata w znacznie rzadziej spotykanej wersji sedan, która według wielu osób jest znacznie ładniejsza od kombi i lepiej się prowadzi. Wyposażenie Comfortline. Samochód wcześniej był w leasingu i był serwisowany zarówno w ASO jak i poza ASO. Wymienione zostały tarcze i klocki hamulcowe z przodu i z tyłu, kompletny rozrząd z pompą wody (INA - jak na pierwszy montaż), olej (Castrol Edge Longlife - oczywiście wymiana oleju max. co 15 000 km) i cztery filtry (oleju, powietrza, paliwa i kabinowy - wszystkie renomowanych producentów). Rozrząd i olej oraz filtry wymieniłem w firmie Bosch, ponieważ w ASO cena wynosiłaby ponad 6000 zł. Kopie faktur przekażę Kupującemu. Samochód jest obecnie na prawie nowych oponach letnich. Dodatkowo w cenę wliczone są opony zimowe, które w mojej ocenie bez problemu powinny wystarczyć na dwa sezony. Samochód jest zadbany, ale oczywiście posiada ślady użytkowania, co jest zupełnie naturalne.
Przegląd techniczny ważny do dnia 14.05.2025r. Polisa w HDI zawarta od 23.02.2025. do 22.02.2026.
Samochód posiada następujące wyposażenie:
- światła dzienne, mijania i drogowe typy LED ze spryskiwaczami
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- autohold (zatrzymując się na wzniesieniach nie trzeba naciskać hamulca)
- nawigację
- radar (czyta znaki drogowe i ostrzega przed kolizją)
- bluetooth
- klimatyzacja trzystrefowa
- rozpoznaje zmęczenie kierowcy
- doświetlenie zakrętów
- itd.
Samochód jest użytkowany raz, lub dwa razy w tygodniu, więc przebieg wzrasta.
Auto nie posiada Ad blue.
Lekko otarta jest felga tylnego koła, co obrazuje jedno z zamieszczonych zdjęć. Malowany był częściowo tylny błotnik 200-400 mikronów oraz wymieniony był przedni zderzak i oświetlenie - delikatne szkody.
Samochód użytkuję wyłączając system START-STOP, nigdy nie wprowadzam silnika na wyższe obroty jeżeli nie jest rozgrzany i nigdy bez schłodzenia nie wyłączam silnika po jeździe autostradami, lub drogami ekspresowymi. Po uruchomieniu silnika zawsze czekam ok 1 minutę zanim ruszę, aby olej dotarł do wszystkich miejsc, gdzie powinien, m.in. do turbosprężarki.
Na trasie z Bielska-Białej do Katowic normalnie jadąc spala ok 5,3 l/100 km. Na bocznych drogach potrafi spalić poniżej 5 l/100 km. Oczywiście wykluczam jazdę ze zbyt niskimi obrotami silnika, aby nie niszczyć m.in. koła dwumasowego.
Znawcy tematu wiedzą, że skrzynia biegów manualna jest dużo trwalsza od skrzyń DSG, które mogą wymagać remontu nawet przy ok 150 000 przebiegu w zależności od wersji skrzyni i sposobu eksploatacji.
Wyrażam zgodę na sprawdzenie samochodu w ASO, lub innym warsztacie na terenie Bielska-Białej i okolicy, w celu weryfikacji stanu technicznego. Żartobliwie mogę dodać, że nie obawiam się jazdy próbnej nawet do Portugalii...
Cena do rozsądnej negocjacji. Samochód prywatny - nie jestem handlarzem, dlatego zdjęcia odbiegają od tych profesjonalnych. W sumie to okazja...