Z żalem oferuję na sprzedaż mojego Passata B8 w wersji kombi z bardzo bogatym, niemalże pełnym wyposażeniem.
Samochodem osobiście wyjechałem z salonu 30 grudnia 2016. od tego czasu zmienił właściciela na papierze, ale używany był wyłącznie przeze mnie i moją żonę. Od ponad 3 lat jest drugim autem i jest mało używany, więc ostatecznie stwierdziliśmy, że musimy go pożegnać.
Auto jest tak skonfigurowane, że wsiadając do środka zupełnie nie czuć upływu czasu, bo ma wszystkie obecnie stosowane systemy i udogodnienia. Listę najważniejszych elementów wyposażenia przedstawiam poniżej.
- silnik 2.0TDI 190KM
- skrzynia automatyczna DSG
- napęd na wszystkie koła, 4motion
- generalnie samochód jest w topowej wersji HIGHLINE (być może niektóre elementy poniżej są składowymi tej wersji, ale nie pamiętam co było opcją a co było w standardzie)
- przednie reflektory FULL led (z automatycznymi, adaptacyjnymi światłami drogowymi, które dopasowują strumień światła do warunków na drodze)
- halogeny
- aktywny tempomat ACC, z Front Assist
- w pełni LED-owe lampy tylne
- system bezkluczykowego otwierania samochodu (Keyless Entry)
- elektryczna klapa bagażnika z funkcją zamykania z opóźnieniem, z kluczyka oraz z wnętrza samochodu)
- czujniki parkowania przód/tył
- czujnik deszczu
- kamera parkowania ukryta w znaczku na klapie (najlepsza jaką kiedykolwiek miałem, bo zawsze czysta)
- 2 zestawy kół aluminiowych. Lato 18", zima 17"
- bardzo wygodna i elegancka tapicerka z alcantary
- fotele przednie ErgoComfort, podgrzewane, elektrycznie regulowane oparcie
- digital cocpit - wyświetlacz zamiast zegarów na desce rozdzielczej. Bardzo łatwo można ustawić pod swoje preferencje.
- topowa wersja radia z nawigacją fabryczna + ANDROID auto oraz Apple Car Play. Dodatkowo w schowku czytnik kart SD oraz płyt CD
- system utrzymania w pasie ruchu
- system rozpoznawania znaków drogowych
- system wykrywania zmęczenie kierowcy
- system Ostrzegania przed kolizją - Pre-crash
- klimatyzacja 3 strefowa
- przyciemniane szyby z tyłu (fabryczne)
- oryginalny, demontowany HAK Westfalia. UWAGA, z racji, że auto ma 4motion, to może ciągnąć przyczepę nawet 2200kg, a nie 2000kg jak zwykły Passat
Podstawowych elementów wyposażenia jak bluetooth, ABS, elektryczne lusterka czy komputer pokładowy i inne nie wymieniam, bo to standard w tej klasie. Jeśli jednak interesuje Cie coś konkretnego, to chętnie odpowiem na pytanie.
Auto ma założone dodatkowo oryginalne, akcesoryjne nakładki na pedały oraz wydech. W zestawie do auta dorzucam również belki dachowe umożliwiające montaż rowerów bądź BOX-a dachowego.
Samochód jest 100% bezwypadkowy, wszystkie szyby w oryginale. Miał jedynie kolizję, jak miał ok 4miesiace. Wówczas inny kierowca zrobił przecierkę na lewym przednim rogu samochodu. W ramach naprawy w ASO wymieniono reflektor, zderzak i naprawiono błotnik. Ostatnio zauważyłem, ze na błotniku właśnie robi się malutki purchelek. To temat, który mogę zabezpieczyć przed zakupem, ale tylko po ustaleniu z kupującym żeby nie było wątpliwości, ze ja coś tam kombinowałem.
Przez pierwsze 5 lat samochód miał nałożoną profesjonalną powłokę ceramiczna i regularnie był w tym zakresie serwisowany, po tym czasie był kilka razy dogłębnie myty i aplikowane były bardziej amatorskie środki ochronne. Obecnie samochód jest ponownie wymyty, ma nałożony wosk i jest wyczyszczony i zabezpieczony w środku odpowiednimi środkami.
Wszystkie serwisy samochodu były robione na czas, a olej zmieniany zdecydowanie częściej niż zaleca producent. Pierwsza wymiana już po 2-3 tysiącach, a potem co 12, 15 bądź 17 tysięcy, zależnie jak się trafiło. Dodatkowo samochód przez dłuższy czas miał pakiet serwisowy w obrębie którego wymieniane były oleje w skrzyni biegów i napędzie oraz płyn hamulcowy.
Ok półtorej roku temu w tylnym moście pojawiły się lekkie szmery, których naprawa serwisowa nie była możliwa (nie chcę mylić szczegółów, wiec nie pisze dlaczego), wiec wymianie uległ cały tylny most. w serwisie VW.
Wszystkie powyższe sprawy można potwierdzić (lub uszczegółowić) w dowolnym ASO VW, ale najlepiej auto znane jest w Tychach, bo tam zawsze było serwisowane. Nie mam żadnego problemu żeby zezwolić na przegląd auta na prośbę kupującego czy to w ASO czy na dowolnej stacji diagnostycznej.
Ja zapewniam, że wszystko jest ok, można wsiadać z marszu i jechać na drugi koniec Europy!
Zapraszam do oględzin samochodu w Rudzie Śląskiej, na żywo wygląda znacznie lepiej niż na fotkach, bo nie jestem niestety fotografem.
Wszelkim komisom i innych firmą pośredniczącym z góry dziękuję za propozycje współpracy, proszę mi nie zawracać głowy. Zastrzegam, że w przypadku nieumiejętności zrozumienia poprzedniego zdania mogę być nieuprzejmy...
Na auto wystawiam Fakturę VAT (23%), wiec kupujący jest zwolniony z dodatkowych opłat i za 66,5zł może w pełni przerejestrować auto. Cena jest oczywiście do rozsądnej negocjacji :)
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania, ale bardzo proszę najpierw zapoznać się z opisem, tak aby nie wałkować informacji, które są już dosyć szczegółowo opisane powyżej.