Dane techniczne:
1896 cm³ R4 8V turbo diesel + intercooler (AVF)
130 KM (96 kW) przy 4000 obr./min., max. mom. obr.: 310 Nm przy 1900 obr./min.,
mech. 6-bieg. skrzynia biegów, napęd na oś przednią,
hamulce: tarczowe (4),
dłg.: 4682 mm, masa wł.: 1536 kg, ład.: 514 kg,
5 miejsc siedz.,
0-100 km/h: 10,2 s., V max: 201 km/h,
śr. spal. ON: 5,9l, poj.
zb. paliwa: 62l,
poj. bagażn.: 495l]
Typoszereg: B5/ 3BG,
rok prod.: 2004,
data I rej.: 10.03.2004,
III wł. w PL (od 11/2017),
nie palono wewn.,
428 tys. km,
2 oryg. kluczyki,
przegl. techn. ważny do 12.04.2025 r.,
OC ważne do: 23.04.2025 r.,
nr ident. pojazdu: WVWZZZ3BZ4E265143.
Wyposaż. (m.in.):
ciemna mater. tapicerka, skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek, el. szyby (4), el. regul. lust., podgrz. fotele, automatyczna klimat., nawigacja, fabryczne hi-fi + zmieniarka płyt CD, podłokietnik środkowy, alarm, immobiliser, 4 pod. pow., reflektory soczewkowe, halogeny, ABS, ESP (odłączane), chrom. listwy zewn., relingi dachowe, koła alum. ’15, hak holowniczy.
Typowe ślady użytkowania związane z wiekiem i przebiegiem oraz widoczne/ niewidoczne na zdjęciach wady:
- odpryski lakieru, zarysowania, wgniecenia
- ślady korozji,
- niesprawne: sterowanie szybą lewych przednich drzwi, zmieniarka płyt CD, zwijacz rolety w bagażniku, klimatyzacja wymaga uzupełnienia czynnika
- aktywna kontrolka Check Engine („pali się”, choć nie non-stop) oraz Olsensor
Abstrahując od powyższego:
- prywatne auto z wiarygodnego źródła (III wł. w PL; od 11/2017),
- kupiony przeze mnie jako bezwypadkowy (również brak adnotacji o przeszłych zdarzeniach na podst.: CARFAX, autoDNA, carVertical),
- przedost. rok produkcji modelu,
- 6-bieg. skrzynia biegów,
- całkiem niebiedna wersja,
- aluminiowe. koła (opony całoroczne Dębica Navigator 3 rocznik- 2022, wkrótce po zmianie opon na wielosezonowe przebiłem jedną oponę i została dokupiona identyczna ale z rocznika 2023)
Zrobiłem moim Passatem na przestrzeni ostatnich 7 lat niecałe 100 tys. km, serwisowałem na bieżąco (samochód rodzinny), włożyłem nieco pieniędzy [m.in. wymiana tarcz, klocków hamulcowych, naprawa zawieszenia, filtr paliwa. Nie potrzebuję już dwóch samochodów, więc czas się pożegnać/ stąd niniejsza sprzedaż.
Ewentualna kontrola przedzakupowa w wybranej przez Państwa stacji diagnostycznej (na Państwa koszt) nie stanowi problemu.
Samochód używany, sprzedaż prywatna, brak rękojmi, prawa zwrotu czy późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej). Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę (Art. 558. § 1 KC).