Mam do zaoferowania na sprzedaż VW Passata z maja 2007 r. wersja Comfortline. Silnik 2.0 TDI PD BKP manual bez DPF, bardzo oszczędny i dynamiczny. Bezwypadkowy.
Auto zakupiłem od pierwszego właściciela w sierpniu 2017 r., jestem jego drugim właścicielem od nowości.
Samochód pochodzi z polskiego salonu VW Lellek Opole, przez cały okres był garażowany. W aucie nigdy nie było palone.
Obecny przebieg to 215 tys. km, auto w ciągłej eksploatacji.
Posiada udokumentowaną historię serwisową i przebiegu.
Przegląd techniczny ważny do 22.06.2025, ubezpieczenie OC do 28.08.2025.
Samochód posiada 2 komplety kół: lato 18” oraz zima 17” na oryginalnych felgach VW oraz oryginalne koło zapasowe.
Poprzedni właściciel dokonał kilka modyfikacji wizualnych samochodu: pakiet R-line, sportowe elektryczne fotele przednie, boczki drzwi od Passta B7.
Samochód posiada oryginalny lakier, oraz wszystkie oryginalne szyby.
Z głównych elementów wyposażenia to: lampy bi-ksenon skrętne (nowe żarniki), światła do jazdy dziennej led w halogenach z Fabii II RS, klimatyzacja Climatic, dotykowe radio Pioneer z nawigacją zintegrowane z kamerą cofania, elektryczna roleta tylnej szyby,
Technicznie samochód jest w pełni sprawny i gotowy do jazdy. Wszystkie naprawy prowadzone były na bieżąco. W kwestiach blacharskich do wymiany są przednie błotniki (rdza za przednim kołem prawy i lewy), których postanowiłem prowizorycznie nie naprawiać pod sprzedaż. Widoczne są znikome ślady rdzy na drzwiach bocznych. Samochód posiada również odpryski lakieru na masce i zderzaku przednim. Należy przewidzieć wykonanie poprawek blacharsko-lakierniczych. Wymiany wymaga również podsufitka, w której warstwa materiału uległa odspojeniu. Kupiłem nową, ale nie zdążyłem przez zimę jej wymienić, przekażę nowemu nabywcy razem z samochodem. Przedni fotel kierowcy posiada przetarcie na lewej krawędzi oparcia. Nie działa również moduł pamięci fotela kierowca (regulacja elektryczna foteli jest w pełni sprawna).
Godzę się na sprawdzenie samochodu w dowolnej stacji diagnostycznej na koszt kupującego.
Na wszelkie pytania odpowiem, proszę o kontakt telefoniczny (w dni robocze najlepiej po godz. 16:00).
Handlarzom i komisom dziękuję.
Umowa kupna-sprzedaży.