Sprzedam Passata B6 2.0 TDI Common Rail
Przebieg na dzień dzisiejszy 397 000. Auto stale użytkowane.
W moim posiadaniu od maja 2024. Sprzedaję, bo zmieniłem pracę i jeżdżę teraz więcej po mieście. Możliwa zamiana na hatchbacka w benzynie.
Klimatyzacja działa, świeżo po serwisie. Radio chińczyk z androidem i obsługą apple car play, ale mój iPhone działa na tym kiepsko i łączę się przez bluetooth. Fotele grzeją, szyba przednia też grzeje. Z elektroniki wszystko sprawne. Silnik działa bez zarzutu, nie faluje, nie kopci, nie muli.
Auto na oponach zimowych, sprzędaję w komplecie z letnimi na alufelgach (w magazynie, dlatego nie ma na zdjęciach). Pełnowymiarowa zapasówka z fabrycznym lewarem w bagażniku.
Z bajerów które pamiętam:
Passat ma start/stop, nie bawiłem się w wykodowanie, wyłączam to z palca.
Elektryczny ręczny działa jak hill-holder – przy ruszaniu sam się zrzuci, ale aktywować go trzeba ręcznie.
Na sztywno ustawione światła mijania – nawet na poziomie zero (tak sobie zrobił poprzedni właściciel), tzn. palą się już przy włączonym zapłonie.
Światła przeciwmgielne z przodu.
Dwustrefowa klima.
Tempomat;
Radio android chińczyk czytający komputer pokładowy (dane z auta na wyświetlaczu, plus obsługa radia z kierownicy);
czujniki parkowania przód, tył.
Do obejrzenia we Wrocławiu. Na prośbę mogę podesłać więcej zdjęć.
Z ostatnich napraw:
396 000 - serwis klimatyzacji, wymiana zapasowej pompy wody, wymiana termostatu, wymiana sprężyn przód, łączników stabilizatora, górnych mocowań amortyzatorów z łożyskami;
392 000 – nowy akumulator AGM Tuborg TSA570-076 (3 lata gwarancji);
390 000 zestaw sprzęgła (dwumas, docisk, tarcza, itp), pompa sprzęgła, olej przekładniowy, naprawa wałka skrzyni, serwis olejowo filtrowy z filtrem paliwa roczny;
Do zrobienia:
Rozrząd – ostatnia wymiana rok 2022 przy 343 500
Błotniki przód – ruda w klasycznym dla tej generacji miejscu, widać na zdjęciach.
Przegląd do 06.08.2025, ubezpieczenie OC do 18.09.2025