Mam do zaoferowania na sprzedaż Volkswagen Passat B7, z 6cio-biegową manualną skrzynią biegów o mocy 140 koni mechanicznych.
Auto posiada motor 2.0 TDI, czyli niezawodnego diesela o niskim spalaniu.
Według komputera, spalanie w cyklu mieszanym wahało się w moim przypadku pomiędzy 5.1 – 5.5 litra na 100km.
Przy spokojnej jeździe na trasie udawało mi się schodzić nawet poniżej 5 litrów.
Auto w moim posiadaniu od sierpnia 2021 roku i od tamtego czasu mnie nie zawiodło a zrobiłem nim około 45 tys. kilometrów.
Jeśli chodzi o historię auta to przy rozmowie z poprzednim właścicielem dowiedziałem się, że auto było sprowadzone do Polski po roku od wyprodukowania, w 2012 roku (kraj pochodzenia chyba Francja o ile dobrze pamiętam).
Od tamtego czasu auto w rękach jednego właściciela, było zarejestrowane na firmę od 2012 do 2015 i później zostało przerejestrowane na osobę prywatną, czyli właściciela tej samej firmy, i tak do czasu mojego zakupu
Tak więc, auto w Polsce miało tylko 2 właścicieli!
Oczywiście kupując auto sprawdzałem wszystkie możliwe historie dostępne w internecie + książki serwisowe podczas oględzin więc mogę powiedzieć z 99.99% pewnością, że przebieg samochodu jest autentyczny.
Jak widać po zdjęciach auto w pięknym kolorze czarny metalik z beżową tapicerką – fajnie to współgra ze sobą moim zdaniem.
Co mogę powiedzieć na temat samego samochodu, Passat jak Passat; duży, pojemny, wygodny w prowadzeniu, moc wystarczająca by komfortowo wyprzedzać i dojechać do celu przed sugerowanym czasem z Google Maps.
Mi osobiście służył do wszystkiego. Zrobiłem nim niejedną trasę w Niemczech czy po Polsce. Głównie użytkowany w trasach minimum 100 km. Nigdy nie miałem problemów z tym, że auto mnie zawiodło, starałem się go serwisować na tyle by mieć pewność, że w każdej chwili bez problemu mogę wsiąść i pojechać na koniec Europy i z powrotem. DPF w idealnej wręcz formie – przez 4 lata nie dostałem informacji, że DPF jest zapchany (wręcz zacząłem wątpić, ze jest tam jakiś czujnik). Auto tez posiada automatyczne dopalanie spalin, więc kilka razy proces się odbył, aczkolwiek zdarza się to rzadziej niż raz na kwartał w moim przypadku.
Jeśli chodzi o wyposażenie to:
Komputer pokładowy (spalanie, temperatura oleju, pozostały dystans, średnie spalanie, czas + kilometry trasy, itd.)
Auto hold
System start-stop
Pełen asystent parkowania PDC (przód i tył)
2 strefowa automatyczna klimatyzacja Climatronic
Bluetooth (dokładałem moduł podłączony pod AUX IN)
Doświetlanie zakrętów
Tempomat
Wykrywanie zmęczenia kierowcy
Multi-funkcjonalne, oryginalne radio
Multi-funkcjonalna kierownica
Czujnik zmierzchu
Czujnik deszczu
Fotochromatyczne lusterka
4 szyby w prądzie
Gniazdko 12V w bagażniku oraz przy tylnej kanapie
Swoją niezawodność samochód zawdzięcza wszystkim naprawom jakie w nim zrobiłem, mianowicie (daty są +/- 2 miesiące):
Grudzień 2021 – wymieniłem cały pakiet klocki i tarcze (przód + tył), wymiana oleju i wszystkich filtrów
Posiadam też dokumenty napraw serwisowych zrobionych przez poprzedniego właściciela, które jestem w stanie dać do wglądu podczas oględzin auta.
Auto aktualnie stoi na 2-sezonowych oponach letnich, rozmiar 16. Posiadam również 1-sezonowy komplet opon zimowych, które mogę dorzucić za dopłatą (również rozmiar 16).
Dorzucam również komplet gumowych dywaników.
Żeby nie było tak pięknie, auto ma już 14 lat więc jest kilka mankamentów, są to aspekty wizualne, które niespecjalnie mi przeszkadzały i też nie były moim priorytetem do zrobienia (innymi słowy punktów do negocjacji ceny):
Wizyta u tapicera z fotelem kierowcy – koszt to 300zł (potwierdzone u dwóch tapicerów)
Przetarcie na prawych drzwiach – ktoś pięknie drzwiami przejechał podczas parkowania przy galerii handlowej
Ogólnie, szczerze polecam samochód, jest on zrobiony tak by wsiadać i jeździć, nie martwiąc się o nic. Więcej chętnie opowiem podczas oględzin samochodu, nie mam również problemu by podjechać na dowolną stację kontroli pojazdów (koszty po stronie kupującego).