Dzień dobry,
do sprzedania mam swoje prywatne auto Volkswagen Passat B7 Variant w wersji Highline z silnikiem 2.0 TDI o mocy 177 KM oraz automatyczną skrzynią biegów DSG. Auto zostało wyprodukowane w 2014 roku, czyli ostatnim roku produkcji B7.
Wyposażenie to m. in.:
- DSG sześciostopniowa, z trybem sport i łopatkami do zmiany biegów przy kierownicy,
- światła mijania ksenonowe z doświetlaniem zakrętów,
- spryskiwacze reflektorów,
- sensor deszczu i zmierzchu,
- dwustrefowa klimatyzacja,
- podgrzewane lusterka,
- podgrzewane przednie fotele,
- Keyless - bezkluczykowy dostęp do auta i odpalanie,
- oryginalne koła VW z oponami R17/235/45,
- auto hold,
- tempomat,
- radio z Android Auto i Apple carplay (bezprzewodowo),
- 8 głośników,
- przyciemniane, adaptacyjne lusterka,
- częściowo elektrycznie regulowany fotel kierowcy,
- czujniki parkowania z przodu i tyłu,
- autoalarm,
- nawigacja,
- seryjny system Bluetooth (zestaw głośnomówiący),
- elektrycznie otwieraną i zamykana klapę bagażnika,
- rolety przeciwsłoneczne z tyłu,
- 6 poduszek powietrznych,
- systemy bezpieczeństwa ABS, ESP itd.
Dodatkowo do auta dorzucam: komplet kół stalowych z oponami zimowymi w bardzo dobrym stanie, gumowe dywaniki, oryginalne radio.
Jestem drugim właścicielem auta, użytkuję go od 4 lat. Pierwszym właścicielem była firma mojego kolegi (zakupiony na firmę z pakietem Business – homologacja jako VAN), który w 2018 roku odkupił prywatnie auto. Cała historia zmian jest do sprawdzenia w Historia pojazdu - Bezpłatny raport z państwowej bazy danych CEP
Historia serwisowania
Auto serwisowane na bieżąco, olej w silniku wymieniany co 15 tyś km, w skrzyni DSG maksymalnie co 60 tyś km. Serwisy z ostatniego półrocza:
• Styczeń 2024 roku – „serwis rozszerzony” (olej w silniku, wszystkie filtry, przejrzenie auta) + wymiana sprężyn z tyłu (jedna była podejrzana, wymieniono obie zgodnie ze sztuką),
• Maj 2024 roku – wymiana łącznika stabilizatora (stukanie na nierównościach) oraz naprawa górnego mocowania amortyzatora (jedno łożysko było zepsute, wymieniono oba zgodnie ze sztuką),
• 6 sierpnia 2024 roku – „mały serwis” (olej w silniku, filtr oleju, przejrzenie auta) + wymiana rozrządu i pompy wody (przebieg 262 115 km), wymiana paska wielorowkowego. Kolejna wymiana rozrządu przy przebiegu 350 000 km.
• Kolejna wymiana oleju w DSG przy przebiegu 290 000 km.
Klimatyzacja uzupełniana i ozonowana co pół roku, zbieżność robiona po każdej ingerencji w zawieszenie lub co 2 lata. Obecny przebieg auta to 265 522 km i ciągle rośnie.
Od dwóch lat serwisuję auto w MT Serwis Michał Traczyk, wcześniej w Myśliński Serwis. Oba serwisy specjalizują się w grupie VAG. Na wszystkie serwisy i naprawy mam faktury.
Stan techniczny auta oceniam na bardzo dobry. Wszystko działa bez zarzutu, nie ma luzów, skrzynia działa prawidłowo (ładnie zmienia biegi). Stan wizualny oceniam na dobry. Auto w związku z wiekiem i przebiegiem nosi ślady użytkowania.
Modyfikacje:
W aucie na własne potrzeby zmieniłem/dodałem:
• Zamontowałem radio od Passata CC, które ma dużo większy ekran oraz dzięki temu auto obsługuje Android auto oraz Apple carplay (nie jest radio akcesoryjne z allegro, tylko oryginalne radio VW),
• Wyłączyłem na stałe system start-stop (żeby nie musieć pamiętać o tym przy każdym wsiadaniu),
• W serwisie MT Serwis przesunięto punkty zmiany biegów, tak by auto nie jeździło na obrotach niższych niż 1350 obr/min (za niskie obroty to niskie ciśnienie smarowania oraz zabójstwo dla dwumasy),
• Comfort turn zmieniony z trzech mrugnięć na pięć.
Auto bezwypadkowe. Ale w grudniu 2019 miało małą kolizję, która została naprawiona w ASO. Zdjęcia z kolizji oraz raport z ASO znajduje się tutaj:
https://www.dropbox.com/scl/fo/6s31r3cekf4r3xu4880bd/AGWEOQmajLSf6ue8NYsUmN0?rlkey=ublawxgpcdm5xrm1s7rij6lv1&st=qkuk2mx7&dl=0
Nie wszystko da się opisać, więc jeśli masz jakieś pytania to zadzwoń, przyjedź. Dogadamy się.
Pozdrawiam
Kamil